• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 13 تیر 1401
کد مطلب : 165151
+
-

چند نکته از کلام استاد فاطمی‌نیا

 سوء‌خلق را باید دوا کرد. آیت‌الله بهاء الدینی می‌گفتند با این بی‌گذشتی‌ها برکات کم می‌شود. می‌بینید در یک زندگی زن حافظ قرآن است، مرد چندین جزء از قرآن را حفظ است، ‌فرزند مشغول تحصیل است و... اما در زندگی‌شان برکات کم است.این به سوء خلق و کم گذشتی برمی‌گردد.
 بنده‌ای نیست مگر آنکه در قلب او نقطه‌ای سفید وجود دارد.وقتی گناهی را مرتکب شد، دلی شکست و غیبتی کرد، ‌نقطه‌ای سیاه روی آن ایجاد می‌شود. اگر توبه کرد آن نقطه سیاه پاک می‌شود اما اگر غرق در گناهان شد آن سیاهی بیشتر می‌شود و سفیدی را می‌پوشاند و صاحب این قلب دیگر خیر نخواهد دید.
 وقتی خدا توبه‌کننده را دوست دارد ولی خدا هم دوست دارد. امام زمان هم توبه کار را دو ست دارد. هر کس توبه کند اینها دوستش دارند. حر که توبه کرد امام حسین(ع) یک‌بار نگفت تا‌کنون کجا بوده‌ای. ما قدر خدا را نمی‌دانیم. توبه می‌کنیم با ما دوست می‌شود اما گناه را ادامه می‌دهیم.
  به مادر جواب تلخ دهی نورت خاموش می شود . به پدر جواب تلخ بدهی  نورت خاموش می شود . می‌گویی آخر پدرم متوجه نبود . بله می‌دانم گاهی حق با شماست اما حق پرخاش نداری .باشد ایرادی ندارد حق با شماست اما بگو چشم .

 

این خبر را به اشتراک بگذارید