• پنج شنبه 3 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 15 ذی القعده 1445
  • 2024 May 23
پنج شنبه 9 تیر 1401
کد مطلب : 164881
+
-

با مردم/با تعطیلی کافه‌ها بیکار شده‌ایم

تعدادی از کافه‌ها به‌دلیل بازار بی‌رونق و تعدادی نیز به‌دلیل تخلف بسته شده‌اند. در این تعطیلی‌ها حدود 130کارگر هستیم که 130خانواده چشمشان به‌دست ماست و همه ما بیکار شده‌ایم درحالی‌که تنها درآمدمان همان بوده است و حتی بیمه‌ای نداریم که در روزگار بیکاری از ما حمایت کند. اکنون نه قادر به پرداخت اجاره خانه‌ایم و نه می‌توانیم اقساط‌مان را بدهیم.
عاطفی از شیراز

سایت درودگران در خاوران در حالت نیمه‌تعطیل است
مدت‌هاست گرانی چوب و اقلام نجاری باعث تعطیلی کارگاه نجاری من و برادرانم شده است. الواری که قبلا باید ۴۳۰ هزار تومان می‌خریدیم اکنون ۸۰۰ هزار تومان شده تازه اگر چوب‌فروش بخواهد بفروشد زیرا بی‌ثباتی قیمت باعث شده بسیاری از کاسبان سایت چوب‌فروشان با اینکه چوب دارند آن را نفروشند. این موضوع در کنار گرانی‌های عجیب و غریب از میخ و چسب و رنگ و کارگر و دستمزد گرفته تا حمل‌ونقل و روکش و... باعث شده کارگاه‌ها یکی یکی تعطیل ‌شوند یا به حالت نیمه‌تعطیل درآیند. روزگاری در این سایت راه نبود و اکنون همه نجاران و درودگران مستاصل و نگران مانده‌اند.
شارعی از تهران 

خیابان عطایی ارومیه را دریابید
متأسفانه خیابان عطایی واقع در شهر ارومیه محل پارک تعداد زیادی اتوبوس و همچنین تجمع تعداد زیادی از دستفروشان شده است که اکثرا هم لباس‌های دست‌دوم خرید و فروش می‌کنند. این موارد آرامش و بهداشت این خیابان را مختل کرده و تهدید می‌کند. از مسئولان شهرداری درخواست داریم تا هر چه زودتر به این وضعیت رسیدگی کنند.
شهروندی از ارومیه

پیامک
تبلیغات‌های سطح شهر نیازمند نظارت کارشناسی است
 شرکت برق منطقه‌‌ای تهران بیلبورد بزرگی نصب کرده و روی آن نوشته که هر یک کولر گازی، ۵‌برابر یک کولر آبی برق مصرف می‌کند. 500متر آن سوتر اداره آب و فاضلاب بیلبورد زده که استفاده از کولر گازی به جای کولر آبی صرفه‌جویی آبی را در پی دارد! این چگونه تبلیغی است؟ 
رسولی از تهران 

مردم چارک به چادر مسافرتی نیاز دارند
از 2 هفته قبل زلزله‌های متعدد زندگی مردم چارک را مختل کرده است و باعث شده از ترس وقوع زلزله گاه و بیگاه به‌خصوص شب‌ها در خانه‌هایشان نباشند. اغلب مردم چادر مسافرتی نیاز دارند که تاکنون سازمان‌ها و نهادهای مربوط توجهی به خواست مردم نکرده‌اند.
امانی از بندرچارک 

مخابرات در مورد عنوان «سایرخدمات» در قبض‌ها توضیح دهد
ماهانه ارقامی در قبض تلفن ثبت می‌شود که هیچ توضیحی ندارد و تماس با شرکت مخابرات هم باعث روشن‌شدن موضوع نمی‌شود. اخیرا چون پرداخت‌ها آنلاین شده و قبض کاغذی صادر نمی‌شود مردم کمتر متوجه این عناوین عجیب و غریب می‌شوند. به تازگی تصمیم گرفتم هر‌ماه قبض خود را قبل از پرداخت رویت کنم. یکی از عناوین سؤال‌برانگیز که قبلا حدود هزار تومان بود و اخیرا به 5هزار تومان رسیده بابت «سایر خدمات» است. عنوان دیگر «هزینه مشاغل» است. لطفا مسئولان مخابرات شرح دهند این دو هزینه که هر ماه از ما دریافت می‌کنند و اساسا نمی‌دانیم چه هستند و مربوط به کدام هزینه‌های ما می‌شود. به‌عنوان مثال چرا باید هزینه مشاغل را پرداخت کنیم؟
ولی‌زاده از تهران 

پیام
گرفتاری‌های سوزاندن کارت سوخت در زاهدان 
اینکه مسئولان تصمیم گرفته‌اند به‌دلیل آمار بالای قاچاق سوخت به سوزاندن  برخی کارت‌های سوخت روی آورند، می‌تواند قابل‌قبول باشد، به شرط آنکه باعث گرفتاری برای مردم نشود. هم‌اکنون مردم عادی که با مقوله قاچاق سوخت بیگانه‌اند کارت سوختشان باطل شده و دچار مشکل شده‌اند. امیدواریم مسئولان شرکت نفت پاسخگو باشند و مشکل افراد غیرقاچاقچی را حل کنند!
ضامن از زاهدان

این خبر را به اشتراک بگذارید