• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 8 تیر 1401
کد مطلب : 164693
+
-

نکته بازی/ سنی ندارد، بگذارید برود

گفته می‌شود یک باشگاه پرتغالی برای جذب مهدی عبدی به پرسپولیس پیشنهاد رسمی داده است. ما اگر جای مدیران باشگاه باشیم، او را رها می‌‎کنیم برود. واقعا عبدی به چه درد پرسپولیس می‌خورد؟ بازیکنی که کلا 23سالش است، چه گره‌ای از کار تیم باز می‌کند؟ فوتبالیست تیم یحیی گل‌محمدی حداقل باید 30سال را داشته باشد. بچه‌بازی که نیست. شما الان کل تیم را نگاه کنید. از علیرضا بیرانوند شروع کن تا گنجی و اسماعیلی‌فر و کامیابی‌نیا و بقیه. از بین آنهایی که از قبل بودند، فقط بازیکنان سن بالا نگه داشته شدند و امثال شریفی و شجاعی رفتند توی لیست فروش، در مورد خریدها هم نهایت دقت به عمل آمد تا حتما از نظر سنی به‌خود یحیی نزدیک باشند. عبدی هارمونی این تیم را به هم می‌ریزد!

یک وقت گردن ما نیفتد
حاشیه‌های جریمه 25هزار دلاری کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال مصر همچنان ادامه دارد و ساعتی نیست که یک خبر جدید در این مورد منتشر نشود. سرمربی پرتغالی، بعد از کلی صدور بیانیه و انجام مصاحبه، این بار به یکی از اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مصر متوسل شده و گفته: «با سرلشکر حلمی مشهور تماس گرفتم و مطمئن هستم که او حقم را به من برمی‌گرداند.» همینطوری پیش برویم کی‌روش سراغ مقامات سیاسی مصر، فدراسیون جهانی فوتبال، سازمان ملل و بقیه ارگان‌های ذیربط و بی‌ربط خواهد رفت. اصلا شاید هم او با یک دبه بنزین رفت جلوی فدراسیون فوتبال مصر و تهدید به‌خودسوزی کرد. با توجه به تجربه همکاری دوطرف، الان نگرانیم کی‌روش از مصری‌ها ناامید شود و این 25هزار دلار را هم از ایران بگیرد!

بازی می‌کرد؟
رسانه‌ها گزارش داده‌اند خامس رودریگز، هافبک پیشین رئال مادرید که در الریان با شجاع خلیل‌زاده همبازی بود، در راه فاینورد روتردام است. این انتقال از آن جهت اهمیت دارد که علیرضا جهانبخش هم آنجاست. در تحلیل این موضوع نوشته شده ممکن است خامس جای جهانبخش را تنگ کند. پرسش اینجاست که مگر وقتی جای جهانبخش گشاد بود، او بازی می‌کرد که الان نگران باشیم؟ علیرضا اوایل حضورش در فاینورد فیکس بود و بعد که عملکردش رو به افول گذاشت، رفته رفته به نیمکت چسبید؛ طوری که در فینال لیگ کنفرانس اروپا با وجود نیاز مبرم فاینورد به عناصر تهاجمی و تلاش این تیم برای فرار از شکست برابر رم، جهانبخش فقط 2 دقیقه بازی کرد. خامس که هیچ، شما اصلا رونالدو را بیاورید. وضع از این بدتر که نمی‌شود!

این خبر را به اشتراک بگذارید