• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 7 تیر 1401
کد مطلب : 164631
+
-

تهدیدات صهیونیست‌ها را برنمی‌تابیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عضویت رژیم صهیونیستی در سنتکام و استقرار تجهیزات و حضور آن در رزمایش‌ها را بسترساز ایجاد تهدیداتی برای منطقه عنوان کرد و گفت: ما این تهدیدات را برنمی‌تابیم و مطمئنا در قبال آن عکس‌العمل نشان می‌دهیم.
سرلشکرمحمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با ندیم رضا، رئیس کمیته مشترک روسای ستاد ارتش پاکستان گفت: بدون تردید در سال‌های اخیر با تلاش فرماندهان و مسئولان 2کشور روابط فی‌مابین به‌خوبی توسعه یافته است.
وی با بیان اینکه معتقدیم 2کشور از ظرفیت‌های قابل‌توجهی برخوردارند، گفت: در ۵سال گذشته شاهد تعاملات و رفت‌وآمدهای زیادی بین مسئولان نظامی ایران و پاکستان هستیم که این روند باید گسترش یابد و موجب ایجاد امنیت در مرزها و بهبود روابط اقتصادی 2کشور شود.
وی با بیان اینکه منطقه‌ای که ایران و پاکستان در آن قرار دارند حساس است، گفت: این منطقه از حساسیت فزاینده‌ای برخوردار است؛ به‌ویژه اینکه رویدادها و تحولات اخیر سبب مداخلات کشورهای فرامنطقه‌ای و ایجاد مشکلاتی در آن شده است. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رژیم صهیونیستی را در رأس مداخله‌گری‌ها و زمینه‌ساز بی‌ثباتی در منطقه دانست و گفت: این رژیم با اجرای طرح‌هایی درصدد ایجاد ارتباط با کشورهای منطقه و دستیابی به اهداف مداخله‌گرانه است. 
وی عضویت رژیم صهیونیستی در سنتکام و استقرار تجهیزات و حضور آن در رزمایش‌ها را بسترساز ایجاد تهدیداتی برای منطقه عنوان کرد و افزود: ما این تهدیدات را برنمی‌تابیم و مطمئنا در قبال آن عکس‌العمل نشان می‌دهیم. به‌گفته باقری، تشکیل گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه به‌ویژه در سوریه و عراق از دیگر مواردی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به‌دنبال ایجاد آن هستند. / ایرنا 

این خبر را به اشتراک بگذارید