• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 7 تیر 1401
کد مطلب : 164570
+
-

نکته بازی/ همه کارشناسان نقل‌وانتقالات

تابستان که می‌شود، همه در فوتبال ایران توی جلد کارشناس نقل‌وانتقالات فرو می‌روند.  همه خبرهای دست اول و محرمانه دارند و از اتفاقات جلوتر هستند. در این دوران، برادران بازیکنان فوتبال کلی فالوور می‌گیرند، عمو و عمه و خاله و همسایه آنها هم به منبع خبری تبدیل می‌شوند و حتی مورد داشتیم که کانال‌های هواداری از قول هم‌خدمتی پسردایی فلان فوتبالیست هم خبر گذاشته‌اند که او عازم فلان تیم می‌شود! شانس آورده‌ایم فوتبال ایران کلا چیزی ندارد و این همه حاشیه برای آن ساخته شده، اگر تیم‌های‌مان هر سال قهرمان آسیا می‌شدند چه خبر می‌شد! در چنین شرایطی، باید به امید نورافکن هم حق داد که بگوید محمد محبی به سپاهان می‌آید و رضا میرزایی راهی استقلال می‌شود. حداقل  او فوتبالیست است!

اصلا چه تأثیری دارد؟
خبرگزاری‌ها تیتر زده‌اند: «کار جالب دراگان اسکوچیچ در کرواسی» و بعد هم در توضیح آن نوشته‌اند این مربی که در تعطیلات به سر می‌برد، به تماشای بازی دوستانه دینامو زاگرب با تیمی به نام «شکندیا» از اسلونی نشسته تا عملکرد صادق محرمی، مدافع راست دیناموزاگرب را زیرنظر بگیرد. در شرایط عادی، این خیلی هم کار خوبی است و نشان از علاقه و تعهد سرمربی تیم ملی حتی در طول تعطیلات دارد اما مشکل اینجاست که تماشای عملکرد محرمی اصلا تأثیری در تصمیمات اسکوچیچ ندارد. این مربی جوری به محرمی اعتقاد دارد که دور از جان صادق اگر او ویلچرنشین هم بشود، باز فیکس تیم ملی است؛ مثل تمام این مدتی که در کرواسی روی نیمکت بود و در تیم ملی بازی می‌کرد. الان دقیقا چه چیزی را زیرنظر گرفتی؟

شما از کسی حمایت نکن!
تأخیر در معرفی سرمربی جدید استقلال و نیز تعلل این باشگاه در یارگیری و تعیین تکلیف بازیکنان موجود، صدای خیلی‌ها را درآورده که امیرحسین صادقی هم از آن جمله است. این مدافع سابق آبی‌ها که ازجمله سوژه‌های ابدی فضای مجازی به‌شمار می‌آید، در مورد مدیرعامل استقلال گفته: «مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد آجورلو پرسپولیسی است که این مسئله باعث نگرانی هواداران می‌شود.» در عین حال اما همین جناب آقای صادقی قبلا گفته بود: «آجورلو مثل مدیران پیشین استقلال بله قربان‌گو نیست.» به این ترتیب ما متوجه نشدیم نفر اول فعلی باشگاه استقلال آدم خوب و لایقی است که کار را جلو می‌برد یا مثلا نفوذی هوادار تیم رقیب است؟! کلا اما بهتر است امیرحسین صادقی از هیچ‌کس حمایت نکند. این واقعا موقعیت ترسناکی است!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید