• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 5 تیر 1401
کد مطلب : 164410
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/v2NNM
+
-

با مردم/بانک‌ها به متقاضیان وام مسکن ظلم می‌کنند

بعد از 2 سال با 400میلیون وام مسکن ما موافقت شد. حساب و کتاب‌های ما روی 400میلیون تومان بود که متوجه شدیم فقط 298میلیون دست ما را می‌گیرد؛ زیرا 102میلیون تومان از  این مبلغ باید صرف خرید اوراق شود. حالا شما حساب کنید بابت رقم 298میلیون خالصی که قرار بوده 400میلیون باشد، ما باید طی 12سال 900میلیون بازپرداخت داشته باشیم؛ چرا که سود این وام 18درصد بوده که قرار است با این رقم خانه دار شویم! آیا این کار به عدالت و انصاف و مددرسانی نزدیک است؟
پیردلخوش از کرج

اندیشه برخی از پیشگامان انقلاب نیازمند تبیین و شفاف‌سازی‌ است
هر چه از روزهای شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم، بیشتر نیازمند شفاف‌سازی‌ و تبیین افکار و آرای برخی بزرگان و پیشگامان از جمله شهید بهشتی، شهید مطهری، دکتر شریعتی، ‌نظامیان ارشد شهید و... به صورت کامل برای جوانان هستیم تا با فضای آن روزها و اهداف و آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند.
راهی از تهران 

پیامک
طرح عقب نشینی از حریم خیابان‌ها با جدیت دنبال شود
اگر در کوچه یا خیابانی 90درصد املاک عقب نشینی کرده‌اند، بهتر است شهرداری بقیه را مجبور به عقب نشینی کند تا زودتر خیابان یکپارچه و حداقل به لحاظ بصری زیبا شود.
محمدرضا خانقاهی از رشت

کمبود آب شهری در بوشهر جدی است
شهر بوشهر به‌شدت با کمبود آب شهری مواجه شده و اکنون 2 هفته است که مجبوریم به‌خاطر نبود آب هر تانکر آن را 180هزار تومان سفارش بدهیم؛ درحالی‌که جای کافی برای نگهداری آب سفارش داده شده نداریم و کمتر از میزان مشخصی هم نمی‌توانیم سفارش بدهیم. برخی از خانواده‌ها نیز بودجه‌شان به سفارش آب نمی‌رسد و بسیار شرایط سختی دارند. مردم گرمازده بوشهر را دریابید.
همایونی از بوشهر 

کاهش فشارهای اقتصادی خدمت رسانی مسئولان را بهتر می‌کند
هر چقدر فشار اقتصادی ناشی از عدم‌ گرانفروشی و تورم کاهش یابد به همان اندازه از تحمیل فشارها و هجمه‌ها به مردم و مسئولان خدوم کاسته می‌شود و این امر در موفقیت مسئولان در مراحل و تصمیمات بعدی هم تأثیر سازنده ای خواهد داشت و این بهترین مصداق یاری دین و حکومت تلقی می‌شود.
اسلامی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید