• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 5 تیر 1401
کد مطلب : 164407
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pYEEm
+
-

دستگیری یکی از عاملان شهادت شهید سالاری

5ماه پس از شهادت شهید وحید سالاری، رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان سیب و سوران در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد‌مخدر، یکی از عاملان این جنایت دستگیر شد.
به‌گزارش همشهری، روز پنجم بهمن ماه سال1400 مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند مسلح، قصد انتقال محموله موادمخدر را از سیب و سوران به نقاط مرکزی کشور دارند. در این شرایط مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر این شهرستان وارد عمل شدند. مأموران با شناسایی خودروی قاچاقچیان که یک وانت نیسان بود در حوالی روستای کهنمیر سوران به کمین آنها نشستند و به آنها دستور ایست دادند اما قاچاقچیان به سمت مأموران تیراندازی کردند. در جریان این درگیری مسلحانه سرگرد وحید سالاری رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان سیب و سوران به شهادت رسید. از آن روز تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد تا اینکه سرانجام یکی از متهمان در عملیاتی ضربتی در زاهدان دستگیر شد.
سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فراجا در این‌باره گفت: فرد دستگیر شده که از بهمن گذشته متواری بود با پیگیری‌های اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر فراجا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. به‌گفته وی تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید