• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 5 تیر 1401
کد مطلب : 164357
+
-

نکته بازی/ با کی‌روش شوخی دلاری نکنید

کارلوس کی‌روش تا به حال بارها نشان داده در مقابل هیچ‌چیز به اندازه «دلار» آسیب‌پذیر نیست. در جدیدترین چشمه از جنجال‌های این مربی هم شاهد یک دعوای درست و حسابی با محوریت پول بودیم. داستان این است که کنفدراسیون فوتبال آفریقا، کی‌روش را به‌دلیل عدم‌حضور در یک نشست خبری 25هزار دلار جریمه کرده و فدراسیون فوتبال مصر هم این پول را از دستمزد مربی پرتغالی کسر کرده است. با این حال کارلوس که اصلا طاقت این شوخی‌ها را ندارد، یک بیانیه عجیب و غریب و بسیار تند و تیز صادر کرده است. سرمربی پرتغالی در این بیانیه با لحن فارسی باستان خطاب به مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال مصر نوشته: «شرم بر تو‌ ای ولید!» خلاصه که هر کاری می‌کنید بکنید، اما شوخی دلاری با کی‌روش نکنید.

اصلا بگو بالای 100درصد
محمدرضا زنوزی که مدتی بود کمتر در رسانه‌ها آفتابی می‌شد، بعد از موفقیت در حفظ تراکتور در لیگ برتر(!) دوباره اعتمادبه‌نفس بالای خاص خودش را پیدا کرده و به اغراق در مورد تعداد هواداران تراکتور پرداخته است. مالک باشگاه تبریزی گفته: «50درصد اهالی تهران هوادار تراکتور هستند.» این در حالی است که به‌تازگی نظرسنجی ایسپا نشان داده فوتبال برای دوسوم مردم ایران اصلا مهم نیست، چه برسد به اینکه بخواهند هوادار یک تیم خاص باشند! بعد هم اینکه شما بدون هیچ برهان منطقی نیمی از مردم تهران را هوادار تراکتور بدانی از آن کارهایی است که فقط از دست زنوزی برمی‌آید. صد البته تراکتور تیم ریشه‌دار و محبوبی است، اما این اغراق‌ها اصلا کمکی به جایگاه آن نمی‌کند. شما اصلا بگو بالای 100درصد مردم تهران عاشق تراکتور هستند.

عذر بدتر از گناه
وریا غفوری چپ و راست مصاحبه می‌کند و از اینکه از باشگاه استقلال هیچ‌کس بابت تمدید قرارداد با او تماس نگرفته گلایه می‌کند. کاپیتان استقلال این رویکرد را به‌معنای تلاش برای حذف خودش ارزیابی کرده و از این موضوع ناراحت است. حالا اما محمد مومنی، عضو خبرساز هیأت‌مدیره استقلال گفته: «آقای غفوری کاپیتان ما هستند. من به ایشان می‌گویم که باشگاه با هیچ‌کس برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده. ما غیر از بازیکنان خارجی با هیچ‌کدام از نفرات داخلی که قراردادشان تمام‌شده مذاکره نکرده‌ایم.» به این می‌گویند موازنه منفی یا عذر بدتر از گناه. یعنی وریا جان خیالت راحت باشد که فقط تو بلاتکلیف نیستی، بقیه هم همین شرایط را دارند! یک خسته نباشید جانانه به مدیران استقلال که معلوم نیست دارند چه کار می‌کنند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید