• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16402
+
-

وقتی جهانبخش و رونالدو هم‌تیمی می‌شوند!

گزارش ویژه
وقتی جهانبخش و رونالدو هم‌تیمی می‌شوند!

علیرضا جهانبخش، یکی از موفق‌ترین فوتبالیست‌ها فعلی ایران که به تازگی آقای گل لیگ هلند شده، دیروز همکاری‌اش با برند« کلییر» را رسما آغاز کرد. 
به‌گزارش بانک ورزش در ابتدای این مراسم که در هتل اسپیناس برگزار شد، کلیپی از علیرضا جهانبخش پخش شد که به معرفی این بازیکن می‌پرداخت. در ادامه اوزگرکولوکفاکی  مدیر عامل شرکت یونیلیور در ایران به تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و با ابراز خرسندی از آغاز همکاری علیرضا جهانبخش با این شرکت گفت: «در این روزهای مهم مانده به جام‌جهانی خوشحال و مفتخریم که همکاری‌مان با علیرضا جهانبخش آقای گل لیگ هلند آغاز شده است.» او به نمایندگی از شرکت کلییر و شرکت یونیلیور، موفقیت تیم‌ملی فوتبال ایران در راهیابی به جام‌جهانی را تبریک گفت و افزود: «شرکت ما در سال 2003 در ایران ثبت شد و کارخانه ما در قزوین شروع به فعالیت کرد. ما با برندهای مختلفی کار می‌کنیم و سعی و تلاشمان این است که ضمن بهبود وضعیت فعلی مشتریانمان شرایط آینده آنها را نیز بهتر کنیم.» او به فعالیت‌های شرکت متبوعش اشاره کرد و گفت: «نهایت سعی و تلاشمان این بوده که با بهره‌گیری از تکنولوژی، بهترین شامپو را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم و خوشحال و مفتخریم که در این راه عملکردمان مورد توجه قرار گرفته است.»
در ادامه، تیزری از تصاویر تبلیغاتی کریستیانو رونالدو و علیرضا جهانبخش با شامپوی این شرکت پخش شد و همچنین آگهی تبلیغاتی که قرار است در شبکه‌های مختلف سیما با این برند پخش شود. علیرضا جهانبخش نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری با این شرکت گفت: «خوشحالم که این شانس را پیدا کردم که امروز در اینجا حاضر شوم. خدا را شکر می‌کنم که آغاز همکاری من با این شرکت همزمان با آقای گلی‌ام در لیگ هلند بوده است. از نظر من این همکاری می‌تواند اتفاق مهمی در زندگی ورزشی و کاری من باشد. من قبل از اینکه همکاریم را با این شرکت آغاز کنم از محصولات این برند استفاده می‌کردم.» او در ادامه افزود: «از زمانی که همکاری‌ام با این برند به‌صورت رسمی آغاز شده بیشتر با فعالیت‌ها و اهداف این شرکت آشنا شده‌ام. نگاهی که این شرکت دارد خدمت به مردم است و در این زمینه روحیات و علایق ما به هم نزدیک است.»
مهاجم تیم‌ملی فوتبال گفت: «من همیشه سعی کرده‌ام با اعتماد به‌نفس قدم‌های خوبی بردارم و احساس می‌کنم این برند با توجه به اینکه به ظاهر آراسته جوانان کمک می‌کند می‌تواند نقش مهمی در اعتماد به نفس آنها داشته باشد. همان‌طور که گفتم تا آغاز همکاری با این شرکت علاقه زیادی به محصولات این شرکت داشتم و همین مساله باعث شد به این همکاری تمایل نشان دهم.» او با بیان اینکه برای او همیشه مهم بوده است که ظاهری آراسته و خوب داشته باشد گفت: «تصور می‌کنم که محصولات این شرکت می‌تواند مرا به این خواسته نزدیک و به من کمک کند. من تا قبل از این همیشه از شامپو حالت دهنده موی این شرکت استفاده می‌کردم چرا که برای یک فوتبالیست مهم است که در زمین مسابقه حالت موهایش به هم نخورد.»
مهاجم تیم‌ملی ضمن اشاره به اینکه توجه مجموعه تولیدکننده محصولات این شرکت به جزئیات او را به همکاری با این مجموعه ترغیب کرده است گفت: «من به‌عنوان یک فوتبالیست همیشه می‌خواهم اعتماد به نفس داشته باشم و البته اینکه موهایم هیچ‌وقت شوره نداشته باشد. شامپوی این شرکت به این مسائل و جزئیات به خوبی توجه دارد و اینکه نگاهش به آنچه که جوانان می‌خواهد مثبت است. فکر می‌کنم همه اینها برای اینکه من با این شرکت همکاری کنم تعیین‌کننده بود. امیدوارم در مدت همکاری با این برند آنچه که مردم ایران می‌خواهند با آنها به اشتراک بگذارم چرا که آنها همیشه در اولویت من هستند.»
در ادامه این نشست خبری، اوزگرکولوکفاکی مدیر شرکت یونیلیور در ‌ایران ضمن ابراز خرسندی از همکاری با علیرضا جهانبخش گفت: «علیرضا جهانبخش و کریستیانو رونالدو اگرچه در جام‌جهانی تیم‌هایشان با هم روبه‌رو می‌شوند اما در تیم کلییر هر دو هم‌تیمی هستند و برای مبارزه با شوره تلاش می‌کنند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید