• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 26 خرداد 1401
کد مطلب : 163462
+
-

شناسایی 110فرصت سرمایه‌گذاری در شهر تهران

درشهر
شناسایی 110فرصت سرمایه‌گذاری در شهر تهران

 15و 16تیرماه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران در شرایطی برگزار می‌شود که روز گذشته در نشست خبری مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر تهران درباره دلایل برگزاری این همایش صحبت شد.  به گزارش همشهری، مهدی شریفیان موضوع اصلی این نشست را «اعلام رسمی برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر تهران» عنوان کرد و گفت: «با توجه به بررسی‌های انجام شده و همچنین آسیب‌شناسی تجربیات مدیریت‌های گذشته (بیشتر از 15سال) که دستاوردهای موفق و تجربیات ناموفقی به همراه داشته است، نظام جدید سرمایه‌پذیری و توسعه مشارکت مردمی در شهر تهران تدوین شد. این نظام دارای 6گام مهم است و اگر با این نظام آشنا شویم، درواقع استقرار این همایش هم خروجی پیدا می‌کند.»
 او ادامه داد: «این نظام 6مرحله دارد که شامل‌ شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران، تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری، مرحله بازاریابی، عقد قراردادهای مشارکتی، مرحله نظارت و مرحله واگذاری می‌شود. در بخش بازاریابی موضوعی که خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا این چرخه درست برقرار شود، برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌هاست که در آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری با جامعه سرمایه‌گذاران در حوزه مدیریت شهری مطرح شده و تماس ایجاد می‌شود.»
 مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر تهران گفت: ما برای برگزاری این همایش مقدمات لازم را در ماه‌های گذشته فراهم کردیم. مهم‌ترین مقدمه و پیش‌نیاز برگزاری همایش شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تهران است. این مقدمات توسط همکاران بنده در این سازمان و همه بخش‌های ذیربط در شهرداری تهران شناسایی شده است؛ چنان‌که هم‌اکنون بیشتر از 110فرصت سرمایه‌گذاری در شهر تهران شناسایی شده و این عدد تا زمان برگزاری همایش با سرعت زیادی در حال افزایش است.»
 مهدی شریفیان اضافه کرد: «بعد از شناسایی فرصت‌ها، بسته‌های سرمایه‌گذاری که تدوین شده، شامل 3بخش است؛ مطالعات سرمایه‌گذاری، مجوزهای لازم و مشوق‌ها. با این مقدمه، همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تهران برگزار می‌شود. این همایش محل تماس وسیع فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تهران با سرمایه‌داران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری است.»‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید