• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 25 خرداد 1401
کد مطلب : 163358
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zpR4O
+
-

با تفاهم میان سازمان آتش‌نشانی با ارتش انجام می‌شود

انتقال تجهیزات ‌آتش‌نشانی با هواپیمای ایلوشین

ایمنی
انتقال تجهیزات ‌آتش‌نشانی با هواپیمای ایلوشین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تفاهم با ارتش خبر داد و گفت که این اقدام در راستای تأمین هواپیمای ایلوشین(هواپیمای 4موتوره ترابری) در حال انجام است.
به گزارش همشهری، سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به‌دلیل داشتن نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته، همواره برای امدادرسانی در حوادث سایر استان‌ها پیشگام بوده است. قدرت‌الله محمدی با استناد به همین موضوع گفت که نگاه سازمان آتش‌نشانی تهران محدود به پایتخت نیست و یک رویکرد ملی دارد. به‌گفته او آتش‌نشانان پایتخت در حادثه متروپل نشان دادند که این سازمان به‌صورت کشوری عمل می‌کند. محمدی با بیان اینکه پیگیر توسعه تجهیزات آتش‌نشانی هستیم، گفت: «برای انتقال برخی از تجهیزات به متروپل آبادان نیاز به هواپیما بود که با هماهنگی‌های انجام‌شده این کار صورت گرفت اما هواپیماهای اختصاص‌ داده ‌شده توانایی نقل‌وانتقال تجهیزات را نداشتند؛ بنابراین درصدد هستیم هواپیمای ایلوشین تأمین کنیم که تفاهم با ارتش در حال انجام است.»
او به مطالبات آتش‌نشانان هم اشاره و عنوان کرد که باید مدیریت شهری به وضعیت شغلی و معیشتی و مسکن آتش‌نشانان توجه ویژه‌ای داشته باشد. سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در تشریح فرایند ایمن‌سازی 129ساختمان ناایمن تهران هم به همشهری گفت: «جلسات هفتگی به‌طور مستمر با حضور دادستان عمومی و انقلاب برگزار می‌شود و تعداد زیادی از مالکان و بهره‌برداران در جلسات شرکت کرده‌اند و موارد برایشان تشریح و متعهد شده‌اند تا فرایند ایمنی‌سازی‌ را پیگیری کنند.» به‌گفته محمدی تا 2ماه آینده همه ساختمان‌های ناایمن درگیر مباحث ایمنی می‌شوند و تا پایان سال ایمنی‌سازی‌ این بناها انجام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید