• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 21 خرداد 1401
کد مطلب : 162869
+
-

نکته بازی/ 10سال است فقط اسمت را می‌شنویم

دانیال اسماعیلی‌فر بعد از پیوستن به پرسپولیس گفته: «امیدوارم در طول دوران همکاری، ‌شان دو طرف حفظ شود.» به هر حال جمله متفاوتی است، مخصوصا که همه فقط عادت دارند فوری پای عشق دوران بچگی و این چیزها را وسط بکشند. فقط باید خدمت آقا دانیال عزیز عرض کنیم حفظ شان شما بستگی به عملکردت در پرسپولیس دارد. واقعیت آن است که هواداران عادی فوتبال در یک دهه گذشته فقط اسم اسماعیلی‌فر را شنیده‌اند؛ همیشه در لیست خرید همه مربیان بوده و قرار بوده بترکاند و منفجر کند و اینها. او در حالی به 30سالگی نزدیک شده که این حجم از حسن شهرتش کمتر مابازای عینی پیدا کرده؛ به‌طوری که فقط یک بازی ملی در کارنامه دانیال دیده می‌شود. حالا ببینیم در پرسپولیس چه می‌کنی.

می‌توانستی زودتر به آرزویت برسی...
مرتضی پورعلی‌گنجی هم یکی از خریدهای مهم پرسپولیس در بازار تابستانی بود. او البته از مدتی پیش به‌عنوان بازیکن آزاد با سرخپوشان تمرین می‌کرد. گنجی در تیم چینی‌اش دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و قراردادش را فسخ کرد. او بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس گفته: «به آرزوی دوران کودکی‌ام رسیدم و پیراهن تیم محبوبم را به تن کردم.» خدا همه آدم‌ها را به آرزوهای دوران کودکی‌شان برساند. فقط اینکه خود آقا مرتضی اگر کمی کمتر دنبال پول بود، خیلی زودتر از اینها می‌توانست به آرزوی کودکی‌اش برسد و در افتخارات این سالیان پرسپولیس هم شریک شود. بررسی رزومه او نشان می‌دهد از زمان رسیدن به شهرت فقط «پول» را هدف قرار داده و برو که رفتی؛ از تیانجین تدا و السد تا یوپن و العربی و شنزن!

نه بابا؛ جدی می‌گویید
درحالی‌که همه استقلالی‌ها نگران سرنوشت تیم‌شان برای فصل بعد هستند و تاخت و تاز تیم رقیب در بازار نقل‌وانتقالاتی را تماشا می‌کنند، مدیران باشگاه هنوز برای انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نرسیده‌اند؛ چه برسد به بستن تیم. در این میان باشگاه بعد از مذاکره با رضا عنایتی و یکی، دو گزینه دیگر خطاب به هواداران بیانیه داد و نوشت: «انتخاب سرمربی برمبنای تداوم قهرمانی و حضور قدرتمندانه در فصل بعد خواهد بود.» این واقعا راز مهمی بود که باشگاه از آن پرده برداشت. ما همه‌اش فکر می‌کردیم استقلالی‌ها دنبال یک مربی ضعیف هستند تا فصل بعد را با رویکرد شکست و ناکامی آغاز کنند، تو نگو آنها به فکر جذب سرمربی قدرتمند هستند! خب حالا که بیانیه‌تان را دادید، بی‌زحمت سرمربی مورد نظر را انتخاب کنید.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید