• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 19 خرداد 1401
کد مطلب : 162785
+
-

با مردم/نتایج سرقت صندوق امانات بانک شفاف اطلاع‌رسانی شود

سرقت از شعبه ممتاز بانکی کشور آن هم از صندوق امانات مردمی که محتویات درون آن سری است بسیار نگران‌کننده است و ضروری است پس از طی شدن مراحل پلیسی و شناسایی متهمان نتایج آن به‌صورت شفاف اطلاع‌رسانی شود تا حداقل اندکی از نگرانی‌های مردم کاسته شود.
صیامی از کرج 
 
قیمت بیمه شخص ثالث از توان بسیاری از ایرانیان خارج شده است
قیمت بیمه شخص ثالث بسیار زیاد است. به‌عنوان نمونه برای یک پژو با 7سال تخفیف، بیش از 3 میلیون تومان حق بیمه شخص ثالث باید پرداخت و این رقم هر سال به‌جای کمتر شدن بیشتر می‌شود. یکی مانند من که وصف حال بیش از 60میلیون نفر است توان پرداخت ندارد و مجبور می‌شود بدون بیمه در شهر تردد کند. آیا نظارتی بر این همه افزایش قیمت می‌شود؟
ایادی از تهران 

چگونگی تولید آرد تعیین‌کننده کیفیت نان است
اگر خطوط تولیدی آرد همانند سابق به تولید آرد بپردازند و خطوط تولیدی خود را ارتقا داده و روزآمد کنند آرد کیفی و مرغوبی تولید می‌شود که باعث ارتقای کیفیت نان در زمان پخت هم می‌شود. هم‌اکنون تفاوت‌های در خطوط تولید آرد وجود دارد که نانواها بعضا از آن بی‌اطلاع هستند و باعث می‌شود نتوانند نان مرغوب و خوش‌پخت دست مشتری بدهند.
شاطر حسن از زنجان 

ضعیف بودن برق روستای مریدان خشکبیجار زندگی را مختل کرده است
روستای مریدان از بخش خشکبیجار شهرستان رشت، مدت‌هاست با مشکل ضعیف بودن برق مواجه است. سال قبل نیز در این فصل مشکلات ضعف برق داشتیم و بارها از طریق رسانه‌ها و مسئولان پیگیر موضوع شده‌ایم، ولی تاکنون هیچ اقدام مؤثری صورت نگرفته است. لطفا مسئولان پیگیری نمایند.
رضایی از خشکبیجار رشت

پیامک
ورزش به شکل حرفه‌ای در مدارس آموزش داده شود
یکی از بهترین کارهایی که آموزش و پرورش می‌تواند انجام دهد تعلیم درست و حرفه‌ای رشته‌های ورزشی از مقطع ابتدایی است. مربیان و استادان ورزشی می‌توانند با شناسایی و جهت‌دهی استعدادهای کودکان در رشته‌های مختلف ورزشی هم به سلامت آنها کمک کنند و هم قهرمانان آینده کشورمان را تربیت کنند. ولی اکنون سال‌هاست ورزش در مدارس مقوله‌ای جدی نیست.
بیگلری از تهران

برنامه‌ها و سریال‌های طنز را بیشتر پخش کنید

تا چند سال پیش سریال‌های طنز بسیار خوب و سرگرم‌کننده‌ای مخصوصا در‌ماه مبارک رمضان پخش می‌شد و همین بهانه‌ای بود برای دور هم جمع شدن خانواده و فارغ شدن از مشکلات زندگی حداقل برای چند ساعت! نمی‌دانم دلیل اینکه صداوسیما کمتر به این مقوله می‌پردازد چیست؟ درحالی‌که ما هنرمندان بسیار خوبی در این زمینه داریم و جامعه به‌شدت به حال خوب نیاز دارد.
 غیاثوند از ابهر

مرخصی خانم‌های کارمند بیشتر شود
همه ما می‌دانیم که خانم‌ها وظایف خانه‌داری و بچه‌داری را به‌عهده دارند. حالا اگر کارمند و شاغل هم باشند که این مسئولیت‌ها چند برابر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم ساعات مرخصی استحقاقی خانم‌های شاغل در هر سطح و مرتبه‌ای افزایش پیدا کند تا علاوه بر استراحت به وظایف دیگر خود هم به خوبی رسیدگی کنند.
سپهوند از تهران

پیام
درصد جانبازی به ازای سابقه جبهه به رزمندگان بدهند
رزمندگان قشری هستند که ضمن خدمت به جامعه به لطف الهی از عرصه‌های نبرد به جهت جسمی سالم بیرون آمده‌اند ولی کیست که نداند اثرات روانی جنگ هنوز با آنهاست و چه بسا منجر به عوارض جسمی نیز بشود که تاکنون بسیاری از این موارد مشاهده شده است. اکنون سال‌هاست جنگ به پایان رسیده ولی هیچ‌گاه زحمات رزمندگان پاس داشته نشده است. در این رهگذر به‌نظر می‌رسد اجرای بخشی از مفاد قانون جامع خدمات‌رسانی به رزمندگان و ایثارگران که شامل اعطای درصد جانبازی براساس سنوات رزمندگی است و اعطای مزایا به جانبازان زیر 25درصد، بتواند بخشی از خدمات آنها را جبران کند.
علی عباسپور رزمنده 

برق روستای جنگیخون در هیرمند همچنان قطع است
بر اثر وزش طوفان شن در شهرستان هیرمند 4تیر برق در حوالی روستای جنگیخون سقوط کرد. طوفان‌های شن چند روز اخیر سیستان مردم را خانه‌نشین کرده و بسیاری‌ از کسب‌وکارها را به تعطیلی کشانده است. در این میان قطعی برق به واسطه تیربرق‌های آسیب‌دیده در این گرمای هوا موضوع را بغرنج‌تر کرده است. لطفا نسبت به تعمیر و نصب و راه‌اندازی مجدد تیربرق‌ها سریع‌تر اقدام شود.
شهرکی از هیرمند

نظارتی بر کرایه‌های ون در خط ونک - رسالت نیست
رانندگان خط ونک - رسالت درحالی‌که باید به ازای سوار کردن 7مسافر کرایه مصوب شورای شهر را بگیرند، به ازای10مسافر همان کرایه را می‌گیرند درحالی‌که کرایه 10مسافر رقم مصوب پایین‌تری دارد. هر قدر هم اعتراض می‌کنیم کار خودشان را می‌کنند و شمار زیاد مسافران و نبود ماشین را بهانه می‌کنند.
ریحانی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید