• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 12 خرداد 1401
کد مطلب : 162368
+
-

عددخبر/20 میلیون

20 میلیون
یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی گفت: با راه‌اندازی طرح آزاد راه حرم تا حرم بیش از ۲۰میلیون مسافر از حرم حضرت معصومه(س) تا حرم حضرت امام رضا(ع) را طی می‌کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طرح آزادراه مسیر حرم تا حرم به طول هزار کیلومتر تنها آزادراه شرق کشور است که با ساخت آن مسیر آزادراهی ایران به 2500کیلومتر می‌رسد. این طرح تا سال ۱۴۰۷ تکمیل می‌شود.

6 روز
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نیمه خرداد به‌مدت ۶روز خبر داد. به گزارش فارس، محسن هاشمی گفت: اگر وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود. به‌گفته وی، این محدودیت‌ها در محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس اجرا می‌شود.

1/5درصد
رئیس سازمان ‌ثبت اسناد و املاک کشور درباره سند املاک دولتی گفت: در استان مرکزی ۵۵۰هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد که فقط ۸هزار هکتار معادل 1.5درصد صاحب سند هستند. به گزارش ایسنا، حسن بابایی گفت: استان مرکزی وسعت ۲میلیون و ۹۰۰هزار هکتاری دارد که حدود ۲میلیون هکتار از این مساحت عرصه‌های ملی و منابع طبیعی هستند و حدود ۹۸درصد از اراضی ملی سنددار شده‌اند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید