• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 12 خرداد 1401
کد مطلب : 162352
+
-

اعتصاب دسته‌جمعی وزنه‌برداران ملی‌پوش

اعضای تیم ملی وزنه‌برداری ایران در اعتراض به شرایط اردو، دسته‌جمعی اردوی تیم ملی را ترک کردند. سال پیش در مسابقات قهرمانی جهان بود که وزنه‌برداران از شرایط بد اردویی گفتند و اینکه حتی صبحانه و ناهار کافی هم برای خوردن نداشتند. درحالی‌که انتقادات متوجه فدراسیون بود که چرا حداقل‌ها را برای وزنه‌برداران تیم ملی فراهم نکرده است، علی مرادی رئیس این فدراسیون توپ را در زمین مسئولان رده بالاتر انداخت و‌ مدعی شد که حتی برای اعزام تیم پول نداشته است. این در حالی است که یکی از وظایف فدراسیون درآمدزایی است.
چند ماه بعد از مسابقات جهانی، نه‌تنها شرایط وزنه‌برداران بهتر نشده که بدتر هم شده است تا جایی که دیروز ملی‌پوشان در بیانیه‌ای از شرایط بد اردوی تیم ملی خبر دادند و اعلام کردند تا زمانی که شرایط بهتر نشود، به تیم ملی بازنمی‌گردند. علی داوودی، رضا بیرالوند، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن‌پور و پیمان جان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بودند.
این اتفاقات در حالی رخ داده است که هنوز تکلیف ریاست فدراسیون مشخص نیست. به‌دلیل بازنشستگی مرادی، چندی پیش وزارت ورزش برای این فدراسیون سرپرست تعیین کرد ولی خیلی طول نکشید و‌ مرادی صندلی‌اش را پس گرفت. با این حال هنوز شایعاتی درباره کنار رفتن مرادی مطرح است.

این خبر را به اشتراک بگذارید