• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 12 خرداد 1401
کد مطلب : 162326
+
-

در انتظار لیگ ملت‌های اروپا

رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا از دیشب با دیدار لهستان و ولز از گروه4 آغاز شد و در فیفادی پیش‌رو با بازی‌های جذاب‌تری ادامه خواهد یافت.

  امشب
ساعت 23:15 امشب دیداری فوق جذاب بین اسپانیا و پرتغال در چارچوب همین رقابت‌ها و از گروه2برگزار می‌شود، جایی که کریستیانو رونالدو با ستارگان پرشمار پرتغالی به اسپانیا برمی‌گردد. آخرین باری که رونالدو مقابل اسپانیا بازی کرده بود به جام جهانی 2018 برمی‌گردد که مقابل این تیم هت‌تریک کرد و البته بازی 3-3 مساوی شد. در همین گروه تیم‌های چک و سوئیس هم همزمان بازی دارند.

   فرداشب
در گروه‌یک که ساده‌تر است، طبق معمول فرانسه و دانمارک با هم افتاده‌اند. آنها در جام جهانی هم در یک‌گروه قرار دارند. جدا از بازی فرداشب بین یاران بنزما و یاران اریکسن، کرواسی هم با اتریش بازی دارد. لوکا مودریچ (کرواسی)، داوید آلابا (اتریش) و کریم بنزما (فرانسه) همگی در یک‌گروه قرار گرفته‌اند. اما شاید قشنگ‌ترین بازی جمعه‌شب را بلژیک و هلند برگزار کنند که در گروه4و ساده‌ترین قرعه قرار گرفته‌اند.

   شنبه
اما برسیم به بازی‌های شنبه‌شب لیگ ملت‌های اروپا. مجارستان که در یورو در قرعه مرگ با آلمان و پرتغال و فرانسه قرار گرفته بود، در لیگ ملت‌ها هم قرعه مرگ نصیبش شده و این‌بار با آلمان، ایتالیا و انگلیس افتاده که 2‌تیم آخر فینالیست یوروی تابستان گذشته بودند. ایتالیا پس از فینالیسیما یا همان جام بین‌قاره‌ای که دیشب با آرژانتین برگزار شد، حالا بدون کیه‌لینی که دیشب از تیم ملی خداحافظی کرد باید با آلمان روبه‌رو شود. انگلیس هم که همگروه ایران در جام جهانی قطر است، در مجارستان به میدان می‌رود.

   یکشنبه
هفته دوم لیگ ملت‌ها از یکشنبه‌شب و با برگزاری دو دیدار بین پرتغال- سوئیس و چک- اسپانیا آغاز خواهد شد. در روزهای پس از تعطیلی شنبه و یکشنبه منتظر دیدارهای جذابی مثل کرواسی- فرانسه، آلمان- انگلیس، ایتالیا- مجارستان و انگلیس- ایتالیا باشید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید