• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 12 خرداد 1401
کد مطلب : 162340
+
-

نکته بازی/ از پاپ کاتولیک‌تر

این داستان رفت و برگشت بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی هم خیلی جالب بود. باشگاه استقلال برخلاف توافقش با اسکوچیچ، از بازیکنان ملی‌پوش خود در دیدار با نفت مسجدسلیمان استفاده کرد، مربی کروات هم هر 5نفر را خط زد. انتشار این خبر واکنش‌های زیادی به همراه آورد و گروه چشمگیری از هواداران استقلال سرمربی تیم ملی را مورد نوازش (!) قرار دادند. مسئله همینطور ادامه پیدا کرد، تا جایی که استقلالی‌ها سراغ اسکوچیچ رفتند و از او دلجویی کردند. بعد هم باشگاه یک بیانیه کم‌سابقه منتشر کرد و ضمن پذیرش اشتباهات، به صراحت از اسکوچیچ عذرخواهی کرد. در همین بین اما گروهی از هواداران استقلال ول‌کن نبودند. اینها را به‌اصطلاح می‌گویند از پاپ کاتولیک‌تر؛ خود باشگاه معذرت خواسته، اما هوادارانش بی‌خیال نمی‌شدند!

اینها انضباطی نیستند؟
یکی از عجیب‌ترین حواشی پرسپولیس در روزهای پایانی فصل مربوط می‌شد به تنبیه انضباطی جلال حسینی و عالیشاه، چراکه این بازیکنان خارج از ساعت تمرین با بیرانوند والیبال بازی کرده‌اند. به این ترتیب در آخرین روزهای دوران بازی جلال حسینی، یحیی توانست نخستین بی‌انضباطی عمر او را کشف کند! بدتر اینکه عالیشاه روی نیمکت نشست و در نیمه دوم دیدار با پدیده بازی کرد، اما جلال حسینی را فرستادند روی سکوها. در همین بازی اما نعمتی و لک با هم درگیری لفظی شدید پیدا کردند؛ اتفاقی که در جریان شکست سرخ‌ها برابر الهلال هم تکرار شده بود. گویا این قبیل مسائل از نظر گل‌محمدی «انضباطی» محسوب نمی‌شود؛ درست مثل اعتراض رامین رضاییان به تعویضش که بی‌عقوبت ماند. مهم فقط این است که جلال چه می‌کند!

لیگ حرفه‌ای؟ شوخی نکنید
21فصل از حرفه‌ای شدن فوتبال در ایران می‌گذرد، اما هنوز آدم چیزهایی می‌بیند که انگشت به دهان می‌ماند. نساجی مازندران، قهرمان جام حذفی که ادعای حضور در آسیا را دارد، بعد از یک فصل خانه به دوشی برای بازی با تراکتور زمین پیدا نکرد، در نتیجه بازی لغو شده و حالا باید در کمیته انضباطی تعیین تکلیف شود؛ درست مثل مسابقه تراکتور- پرسپولیس که نیمه‌تمام ماند و احتمالا 3 بر صفر خواهد شد. 3 تا بازی گل‌گهر را هم که به‌خاطر در اختیار داشتن بازیکن غیرمجاز 3 بر صفر به سود رقبا کردند، همینطور مسابقه هفته دوم پدیده با مس رفسنجان که تیم مشهدی به کرمان نرفت و 3 بر صفر بازنده شد. یادتان باشد بازی برگشت پرسپولیس و فجرسپاسی هم به جای شیراز در تهران برگزار می‌شود. خیلی هم عالی!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید