• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 10 خرداد 1401
کد مطلب : 162135
+
-

وحشت صهیونیست‌ها از هشدار انتقام ایران

فرمانده کل سپاه: شهید صیادخدایی به‌دست شقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده و انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت

هشدار اخیر فرمانده کل سپاه‌پاسداران مبنی بر گرفتن انتقام خون شهید صیادخدایی، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته و گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مقام‌های امنیتی این رژیم درحال برنامه‌ریزی برای در امان ماندن از تبعات این ترور سازمان‌یافته هستند.
به‌گزارش همشهری، برهمین اساس هم بود که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا و در بحبوحه نگرانی از پاسخ ایران به ترور یک افسر ارشد سپاه در هفته گذشته، هشدار به‌روز شده سفر را برای ترکیه صادر کرد. وحشت صهیونیست‌ها از هشدار انتقام ایران درحالی‌است که این رژیم این روزها با شرایط بغرنجی در سرزمین‌های اشغالی مواجه است؛ موضوعی که کابوس انتقام سپاه نیز وضعیت را برای آنان سخت‌تر از گذشته کرده‌است. گسترش حرکت‌های ضدصهیونیستی از سوی جوانان فلسطینی در سراسر سرزمین‌های اشغالی، ازجمله مناطق اشغالی1948، از یک‌سو و خطر سقوطی که دولت نفتالی بنت را تهدید می‌کند ازسوی دیگر، رژیم صهیونیستی را در روزهای اخیر در وضعیت بغرنج سیاسی - امنیتی قرار داده‌است؛ موضوعی که ترس صهیونیست‌ها از هشدار انتقام جمهوری‌اسلامی ایران را دوچندان کرده‌است.
درچنین شرایطی بود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر از وحشت روزافزون مقام‌های این رژیم از انتقام سپاه‌پاسداران گزارش دادند. براین اساس روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرد که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اقدام‌های انتقامی ایران ابراز نگرانی شدیدی کرده‌است. در بیانیه شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هشدار درباره سفر صهیونیست‌ها به ترکیه آمده است:‌ «از چند هفته پیش و حتی بیشتر از زمانی‌که ایران، اسرائیل را برای کشته شدن افسر سپاه پاسداران در هفته گذشته مقصر دانست، نگرانی فزاینده‌ای در دستگاه دفاعی درباره تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به اهداف اسرائیل در سراسر جهان وجود دارد». شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد هشدار سفر به ترکیه را تشدید می‌کند و تأکید کرد این کشور و دیگر کشورهای هم‌‌مرز با ایران، «سطح بالایی از خطر را برای اسرائیلی‌ها در این روزها به همراه دارد». پیش از این نیز، رژیم صهیونیستی از ساکنان اراضی اشغالی خواسته از انجام سفرهای غیرضروری به امارات و بحرین خودداری کنند. صهیونیست‌ها درحالی نگران انتقام ایران هستد که پس‌ از به شهادت رسیدن شهید صیادخدایی، نشریه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» از اعتراف رژیم صهیونیستی به ترور شهید «حسن صیادخدایی» در تهران خبر داده بود. نیویورک‌تایمز در این‌باره گزارش داد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به دولت آمریکا اطلاع داده‌اند که ترور شهید صیادخدایی، کار مأموران این رژیم بود. هراس صهیونیست‌ها از پاسخ انتقامی ایران پس‌از آن افزایش یافته‌است که فرمانده کل سپاه‌پاسداران در دیدار با خانواده سردار شهید حسن صیادخدایی، از فرماندهان مدافع حرم، با بیان اینکه شهید صیادخدایی به‌دست شقی‌ترین افراد یعنی صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌است، تأکید کرد که «ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.»
سردار حسین سلامی همچنین در این دیدار با اشاره به رشادت‌های این شهید بزرگوار اظهارکرد: شهدایی که به‌دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند، شهدایی بسیار بلندمرتبه و با مقامی بسیار والاتر هستند، چراکه به‌دست بدترین افراد به شهادت رسیده‌اند.
وی همچنین با اشاره به شباهت شهادت شهید سپهبد علی صیادشیرازی و شهید صیادخدایی عنوان کرد: تا پیش‌از شهادت شهید صیادخدایی، یک شهید صیاد در ارتش داشتیم، پس‌از شهادت شهید صیادخدایی، سپاه نیز مفتخر به داشتن یک شهید صیاد شد. اگر به طریقه شهادت این دو شهید توجه کنیم، شیوه شهادت آنها نیز مشابه یکدیگر است. وی افزود: چند روز پیش که به قم سفر کرده بودم، همه مردم خواهان این بودند که انتقام خون شهید صیادخدایی را بگیریم، همچنین در روز تشییع پیکر این شهید نیز مردم بر انتقام از قاتلان شهید صیادخدایی مصر بودند. ‌‌

این خبر را به اشتراک بگذارید