• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
یکشنبه 8 خرداد 1401
کد مطلب : 161931
+
-

کوتاه از حادثه/سقوط هواپیمای آموزشی در قشم

کوتاه از حادثه/سقوط هواپیمای آموزشی در قشم

2سرنشین هواپیمای آموزشی که در آب‌های جزیره قشم سقوط کرده بود توسط صیادان نجات یافتند.
به‌گزارش ایرنا، فرماندار قشم با بیان این خبر گفت: یک فروند هواپیمای آموزشی حوالی ظهر دیروز در نزدیکی روستای کووه‌ایی از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم سقوط کرد.
محمدمحمدحسینی ادامه داد: طبق اطلاعات اولیه دریافتی 2 سرنشین هواپیما در سلامت کامل بوده و توسط صیادان زحمتکش روستای کووه‌ایی قشم نجات یافتند. وی ادامه داد: این هواپیمای آموزشی از بندرعباس به سمت جزیره قشم در حال پرواز بود که بنا بر دلایل نامعلوم سقوط کرد و بررسی‌های کارشناسی برای مشخص شدن علت این حادثه آغاز شده است.

شهادت مأمور پلیس در حمله اشرار 
اشرار مسلح با حمله ناجوانمردانه به ‌خودروی شخصی یکی از مأموران انتظامی شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان، او را به شهادت رساندند.
به‌گزارش همشهری، سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت: ساعت21:48 جمعه‌شب سرگرد عباس راه‌انجام، از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری شهرستان دلگان به همراه همسرش سوار بر خودروی شخصی خود در حال عبور از مسیر ایرانشهر به دلگان بودند که هدف حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح قرار گرفتند.
وی افزود: اشرار که این خودرو را شناسایی کرده بودند با سلاح کلاشنیکف آن را به رگبار بسته و از محل گریختند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر این تیراندازی سرگرد راه‌انجام، به درجه رفیع شهادت نایل آمد و همسر وی نیز مجروح و با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.
سردار طاهری خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است.

درگیری باورنکردنی 2 همسایه بر سر گربه 
اختلاف مرد 51ساله با دختر همسایه بر سر غذا دادن به گربه‌های خیابان در داخل ساختمان حادثه‌ای باورنکردنی را رقم زد.
به گزارش همشهری، عصر جمعه ششم خرداد‌ماه به قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که ساکنان ساختمانی در مرکز تهران با یکدیگر درگیر شده و در جریان این دعوا، مردی به‌دلیل اصابت چاقو جان باخته و مادر و دختری نیز زخمی شده‌اند. پس از این تماس، بازپرس جنایی به همراه تیمی از مأموران تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند.
آنها با حضور در محل حادثه و در حیاط ساختمانی که درگیری در آنجا رخ داده بود جسد بی‌جان مردی 51ساله را دیدند که بر اثر اصابت ضربات چاقو به گردن و شکمش جان باخته بود. در پاگرد طبقه سوم نیز پیکر خونین مادر و دختری جوان به چشم می‌خورد که هر دو با ضربات چاقو مجروح شده بودند. این مادر و دختر برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند و همزمان تیم جنایی برای کشف جزئیات این درگیری به تحقیق از شاهدان و همسایه‌ها پرداخت.
یکی از همسایه‌ها گفت: مرد 51ساله ساکن طبقه چهارم بود و مادر و دختر نیز در طبقه سوم زندگی می‌کردند. دختر جوان چند ماهی می‌شد که با مرد 51ساله دچار اختلاف شده بود. آنطور که ما متوجه شده بودیم مرد میانسال گربه خانگی داشت و دختر جوان نیز هرازگاهی گربه‌های خیابانی را با خودش وارد ساختمان می‌کرد و به آنها غذا می‌داد. همین مسئله به اعتراض مرد 51ساله ختم شده بود و او می‌گفت که آوردن گربه‌های خیابانی به داخل ساختمان باعث بیماری گربه خانگی او شده است.
شاهد درگیری در ادامه گفت: روز حادثه بار دیگر ما صدای مشاجره 2 همسایه را شنیدیم و از خانه بیرون آمدیم. ظاهرا دختر جوان چند گربه خیابانی را همراه خود وارد ساختمان کرده و مقابل آپارتمانش در راه‌پله‌ها مشغول غذا دادن به آنها بود. همسایه طبقه بالا(مرد 51ساله) که متوجه این موضوع شده بود به دختر جوان اعتراض کرده و در ادامه کارشان به مشاجره لفظی کشیده شده بود. مرد همسایه خیلی عصبانی بود و ما برای اینکه اتفاق بدی نیفتد به پلیس زنگ زدیم. طولی نکشید که مأموران در محل حاضر شدند و با وساطت پلیس، دعوا خاتمه یافت و صلح و سازش انجام شد. پس از آن مأموران به گمان اینکه دعوا خاتمه یافته محل را ترک کردند، اما دقایقی پس از رفتن پلیس ناگهان صدای شیون دختر جوان را شنیدیم. سراسیمه بیرون آمدیم و به راه‌پله‌های طبقه سوم که رسیدیم صحنه هولناکی را دیدیم. مرد میانسال با چاقو دیوانه‌وار به دختر جوان ضربه می‌زد و مادر دختر که صدای او را شنیده بود از خانه خارج شده بود تا جان دخترش را نجات دهد. بنابراین به سمت دخترش رفت تا مانع چاقو خوردن او شود که خودش نیز هدف ضربات چاقو از سوی مرد خشمگین قرار گرفت. ما هم شوکه شده بودیم و درحالی‌که قصد داشتیم مانع مرد خشمگین شویم و او را دستگیر کنیم، وی دست از ضربه زدن برداشت و با هل دادن ما به سمت حیاط رفت. ما هم به‌دنبال او رفتیم، اما مرد همسایه در حیاط ساختمان ایستاد و با همان چاقویی که در دست داشت دیوانه‌وار به‌خودش ضربه زد. همه ما بهت زده بودیم و پلیس و اورژانس را خبر کردیم، اما معلوم شد که مرد میانسال کشته شده است.
براساس این گزارش، جسد ضارب با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و دختر 38ساله و مادرش در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند که مادر پس از درمان اولیه روز گذشته مرخص شد، اما دختر جوان به‌دلیل شدت جراحات در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید