• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 8 خرداد 1401
کد مطلب : 161851
+
-

قرآن شریف عبدالغنی ملارا ناویو


عبدالغنی ملارا ناویو ازجمله نو‌مسلمانانی است که در سال‌1979به اسلام گروید. او کتاب «تفسیر قرآن شریف» را از تفاسیر مشهور ابن‌کثیر و محمد بن جریر طبری ترجمه کرده است. 
علاوه بر این، او در این کتاب از تفاسیر مشهور دیگر به‌ویژه تفاسیر مسلمانان ساکن اندلس اسپانیا نیز استفاده کرده است. در این ترجمه همچنین مسلمانان اسپانیا با عبدالغنی ملارا ناویو همکاری‌کرده‌اند. 
انتشارات اسپانیایی «مدرسه» این ترجمه ارزشمند قرآن کریم به زبان اسپانیایی که حاصل بیش از 20سال کار عبدالغنی ملارا ناویو است، را به چاپ رسانده. مدیر انتشارات مدرسه درباره این ترجمه گفته است: یادداشت‌ها و توضیحاتی که در این ترجمه آورده شده براساس بهترین تفاسیر دنیا و علاوه بر مفسران مشهور ایرانی از مفسرینی همچون ابن‌یوزی اهل گرانادا و یکی از اندیشمندان کوردوبایی اسپانیا است که همین امر باعث سهولت در فهم‌ شأن نزول، مفهوم و پیام آیات قرآن شده است. 
انتشارات مدرسه وابسته به سازمان انتشارات جامعه اسلامی اسپانیا است که در زمینه نشر آثار کلاسیک اسلام به زبان اسپانیایی فعالیت می‌کند. ملارا نایو همچنین آثار دیگری از اندیشمندان اسلامی را به زبان اسپانیایی ترجمه کرده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :