• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 2 خرداد 1401
کد مطلب : 161457
+
-

گل‌زن/نماینده دغدغه‌مند

الهام محمودی-روزنامه‌نگار

نماینده دغدغه‌مند
در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال زنان و در دیدار سپاهان و ذوب‌آهن که در فولادشهر برگزار شد، اتفاق عجیبی روی سکوها افتاد. خاتون بم در هفته بیستم با سپاهان بازی حساسی دارد و اگر این بازی را ببرد گام بزرگی را برای قهرمانی برمی‌دارد و درصورت شکست شهرداری سیرجان به صدر جدول می‌رسد. به‌خاطر همین سرشین کمانگر و مهدیه مولایی 2 عضو تیم خاتون بم به ورزشگاه آمده بودند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند اما نماینده فدراسیون در این بازی، از این دو بازیکن خواست که ورزشگاه را ترک کنند. هرچند بازیکنان بم تا دقیقه90 بازی را تماشا کردند اما شایعه شد که نماینده فدراسیون ارتباط نزدیکی با باشگاه سیرجانی دارد. دلیل دیگری می‌شود برای این رفتار آورد؟

یک بام و دو هوا
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صادق میراحمدی، مدیرعامل باشگاه ملی‌پوشان شهرکرد را به پرداخت مبلغ 50میلیون ریال و 3ماه محرومیت تعلیقی از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم کرده است. در حکم کمیته اخلاق مستقیما به مورد انضباطی که مدیرعامل باشگاه ملی‌پوشان نقض کرده، اشاره نشده است اما گفته می‌شود او به‌خاطر حضور در تمرینات تیمش با این حکم روبه‌رو شده. همه می‌دانند که در بیشتر تیم‌های زنان حتی در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال یک‌مربی مرد در بین کادر فنی حضور دارد، چه برسد به تیم‌های باشگاهی! کاش سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با تیم‌ها عادلانه رفتار کنند.

طلسم لیون
بارسلونا با ٣٠پیروزی در ٣٠بازی رکوردی تاریخی‌ ثبت کرد. زنان آبی‌اناری برخلاف تیم مردان بارسا فصل‌های خوبی را سپری می‌کنند. آنها در 3فینال از 4فینال اخیر لیگ قهرمانان اروپا حاضر شدند که حاصل آن 2نایب‌قهرمانی و یک قهرمانی بود. شنبه‌شب آنها در سومین فینال خود برای دومین بار حریف لیون نشدند تا فرانسوی‌های کارکشته در فینال برای هشتمین‌بار جام قهرمانی زنان اروپا را به خانه ببرند. ناگفته نماند بارسلونا پیش از شکست 3 بر یک شنبه ‌شب مقابل لیون، به‌جز مقابل وولفسبورگ در دیدار برگشت نیمه‌نهایی، در تمام رقابت‌های این فصل خود پیروز و موفق به گلزنی شدند‌ تا نشان دهند شایسته تقدیر هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید