• پنج شنبه 3 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 15 ذی القعده 1445
  • 2024 May 23
دو شنبه 2 خرداد 1401
کد مطلب : 161449
+
-

نکته بازی/ اعدام چطور است؟

دقیقه به دقیقه حجم اظهارنظرهای عجیب در پرونده بازی تراکتور و پرسپولیس بیشتر می‌شود. یکی از جالب‌ترین آنها مربوط به معاون فرهنگی باشگاه تبریزی است که خیلی جدی گفته: «امید عالیشاه و سعید آقایی باید مادام‌العمر از حضور در میادین ورزشی محروم شوند.» خدا رحم کرد این آقای معاون در این مملکت قاضی نیست، وگرنه ممکن بود سر این دو بازیکن را بالای دار بفرستد. این آقا که اسمش محمد نصیری است، گفته: «به‌طور دقیق وضعیت سکوها را رصد کردیم ومشخص شد که هواداران پرسپولیس در بین هواداران تراکتور حضور داشتند و عامل اصلی ایجاد تنش در سکوها بودند. بازیکنان پرسپولیس داخل زمین و هواداران نفوذی‌شان در سکوها تنش ایجاد کردند و باید پاسخگو باشند.» هر چه بنویسیم از بار طنز ماجرا کم می‌شود. بی‌خیال!

ویلموتس هم قرارداد بسته است
این چند روز کریم باقری حسابی سوژه بود. افشای دستمزد او در تیم ملی نشان داد آقا کریم نه‌تنها برای هر بازی 100میلیون تومان گرفته، بلکه این عدد با توجه به پاداش‌ها تقریبا به 2برابر هم افزایش پیدا کرده است. خیلی‌ها گفتند این، پول زیادی است و مخصوصا با توجه به شرح وظایف باقری که چندان هم فنی نیست، او نباید چنین مبلغی می‌گرفته. آقا کریم اما به‌شدت از خودش دفاع کرده و گفته: «کار کسانی که دستمزدها را رسانه‌ای کردند احمقانه است. قرارداد بستم، دزدی که نکردم.» خب البته اطلاع‌رسانی به مردم کار بدی نیست و نمی‌شود به آن لقب حماقت داد. بعد هم بحث بر سر میزان دستمزد است، وگرنه کسی نگفت باقری دزدی کرده. ویلموتس هم قرارداد رسمی داشت، پس چرا همه دارند فحشش می‌دهند؟

خدا را شکر کن تعطیل شد
هر کسی از تعطیلی بازی تراکتور و پرسپولیس ناراحت باشد، تمیروف ازبک باید کلاهش را بالا بیندازد. یعنی اگر آن شرایط برای مسابقه تبریز به‌وجود نمی‌آمد، الان همه داشتند کله و پاچه این مهاجم ازبکستانی را بار می‌گذاشتند. کلا چیز عجیب و غریبی است و به‌نظر می‌رسد حتی پدرش هم به اندازه یحیی گل‌محمدی به او اعتقاد ندارد! کادر فنی پرسپولیس به‌طور مستمر از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده می‌کند و انتقادات در مورد کارایی پایین تمیروف هم دیدگاه آنها را تغییر نمی‌دهد. یکی از عجیب‌ترین خصلت‌های تمیروف این است که توپ را از هر کجای زمین حریف به‌دست می‌آورد، به قصد دروازه شوت می‌کند. در نیم‌فصل دوم شاهد کلکسیونی از ضربات از راه دور و بی‌فایده تمیروف بوده‌ایم؛ بازیکنی با اعتماد به نفس خیلی بالا!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید