• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 2 خرداد 1401
کد مطلب : 161450
+
-

آماربازی

09
سعید صادقی برای نهمین بار در این فصل به تیم منتخب هفته رسید تا از این لحاظ با رکورد امید نورافکن برابری کند. صادقی که در جدول امتیازات متریکا بهترین بازیکن لیگ جاری است این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان هم درخشید و پاس گل داد تا هم در صدر جدول پاسورها قرار بگیرد و هم با حضور در تیم منتخب هفته به رکورد امید نورافکن برسد. مدافع چپ سپاهان که دو سه هفته‌ای است به تیم منتخب نرسیده پیش‌تر به تنهایی رکورددار حضور در جمع برترین‌های هفته بود اما حالا این عنوان را با صادقی شریک شده است. باید دید در 2 هفته باقیمانده از بین این دو ستاره کسی می‌تواند برای دهمین بار به تیم منتخب برسد و دورقمی شود یا نه.

03
تیم گل‌گهر در این هفته علاوه بر سعید صادقی 2 بازیکن دیگر هم در تیم منتخب هفته داشت. اما علاوه بر سیرجانی‌ها یک تیم دیگر هم 3بازیکن در تیم منتخب این هفته داشت و در این زمینه با گل‌گهر مساوی بود. ذوب‌آهن اصفهان این هفته فجرسپاسی را در ورزشگاه حافظیه شیراز شکست داد و در راه این پیروزی 2 مدافع و یک دروازه‌بان این تیم ستاره شدند. حبیب فرعباسی و مسعود ابراهیم‌زاده به همراه محمد قریشی که زننده تک‌گل بازی بود، ذوب‌آهنی‌های تیم منتخب هفته بودند. از گل‌گهر نیز مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی به همراه سعید صادقی به تیم منتخب هفته رسیدند. به این ترتیب بخش اعظم تیم منتخب متریکا در هفته بیست‌وهشتم به 2تیم ذوب و گل‌گهر تعلق گرفت.

00
در هفته بیست‌وهشتم هیچ بازیکنی از پرسپولیس و استقلال به تیم منتخب هفته نرسید و مجموع منتخب‌های 2تیم صدرنشین از عدد صفر فراتر نرفت. در کنار 6بازیکنی که از گل‌گهر و ذوب‌آهن به تیم منتخب هفته رسیدند، 2 بازیکن از سپاهان، 2 نفر از نساجی و یک نفر از فولاد سایر نفرات منتخب هفته بودند. از سپاهان دانیال اسماعیلی‌فر و محمد کریمی در تیم منتخب حاضر بودند که کریمی با نمره8.24 بهترین بازیکن هفته هم شد. از نساجی هم ایوب کلانتری و امیرمهدی جانملکی به تیم منتخب هفته رسیدند. نساجی هفته گذشته هم حقیقی و اسلامی را در تیم منتخب داشت. تک‌نماینده فولاد در تیم منتخب این هفته هم آیاندا پاتوسی بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید