• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 1 خرداد 1401
کد مطلب : 161400
+
-

با مردم/شلوغی باورنکردنی صف‌های نانوایی در شهر زابل

چند وقتی است که نانوایی‌های شهر زابل در سیستان و بلوچستان بسیار شلوغ هستند. وقتی علت را از نانواها می‌پرسیم می‌گویند کارگر ندارند و دست تنها هستند و از پس تأمین هزینه کارگر برنمی‌آیند و مجبورند تنها کار کنند. هم‌اکنون برای خرید چند قرص نان گاه تا یک‌ساعت‌ونیم در صف می‌ایستیم. لطفا مسئولان فکری بکنند تا از تبعات تشکیل صف‌های طولانی جلوگیری شود.
ضامن از زابل

تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق‌ها به مصوبه دولت نیاز ندارد
مگر تأمین اجتماعی سازمانی زیرنظر ارگان دولت است که برای پرداخت حقوق‌ها منتظر دولت باشد. تأمین اجتماعی سازمانی است که با اندوخته‌های بازنشستگان شکل گرفته و بارها به دولت کمک کرده است و اکنون نیز دولت به این سازمان بدهی دارد حالا چگونه است که این سازمان برای پرداخت حقوق‌ها منتظر مصوبه دولت است و بازنشستگان را این همه معطل گذاشته است درحالی‌که چند ماه است درخصوص افزایش حقوق‌ها وعده و وعید می‌دهند؟ چطور برای دریافت حق بیمه ذره‌ای تعلل نمی‌کنند اما برای پرداخت حق مسلم این جمعیت عظیم بازنشستگان را منتظر و مستاصل می‌گذارند؟
مساح از تهران 

جاده حارث‌آباد به روداب مرمت شود
جاده حارث‌آباد به رودآب در شهرستان سبزوار در اثر کثرت تردد کامیون‌ها پر از چاله و قسمت‌های قلوه کن شده است. این جاده به‌خصوص در مسیر روستاهای پروند و کلاته میرعلی تقریبا به مسیری غیرقابل تردد تبدیل شده که به خودروهای عبوری خسارت بسیار می‌زند و باعث تصادفات مرگبار می‌شود. لطفا برای بهسازی و آسفالت این جاده اقدام شود.
سلطانی از سبزوار

پیامک
مشاوران املاک به حمایت از مردم ادامه دهند

در خبرها خواندم که مشاوران املاک تصمیم گرفته‌اند رقم‌های غیرمتعارف را برای اجاره و رهن ثبت نکنند و همچنین قراردادی غیرمتعارف را ننویسند که واقعا جای تشکر دارد و این حمایت از خاطر مردم نخواهد رفت و می‌تواند جایگاه مشاوران املاک را بهتر کند. تقاضا این است که همه مشاوران املاک وارد این مقوله حمایتی شوند و نگذارند مردم تنها بمانند.
راد از تهران 

تاکنون همدان نرفته‌ام اما تخلف خودرویم در آنجا ثبت شده است
تاکنون به همدان نرفته‌ام اما پیامکی مبنی بر تخلف تجاوز از سرعت تا 30کیلومتر دریافت کرده‌ام که می‌گوید این تخلف در حال بررسی و ثبت است. امید است روزی پلیس راهور به تجهیزاتی مجهز شود که این اشتباهات فاحش و آزاردهنده رقم نخورد.
طاهر بلغار از تهران 

آزمون‌های استخدامی در ابعاد وسیع برگزار شوند
به‌رغم وجود افرادی باسابقه‌های کافی تحصیلی و شغلی متأسفانه شمار زیادی بیکارند و ضروری است آزمون‌های استخدامی به‌صورت وسیع برگزار شود تا این افراد جذب کار شوند.
منصور از تهران 

قیمت پنیر خیلی گران شده است
بازنشسته‌ای با حقوق 3میلیون‌و500هزار تومان چگونه پنیری که کیلویی 35هزار تومان بود و اکنون به 70هزار تومان رسیده بخرد. آیا پنیر هم باید در ردیف کالاهای حمایتی برود؟
حریری از کاشان 

پیام
قرار بود حق عائله برای همه دو برابر شود نه با ازدواج

قرار بوده حق عائله‌مندی بازنشستگان کشوری دوبرابر شود و حق اولاد 3 برابر. بعد از 4ماه که حقوق جدید گرفتیم هیچ تغییری در این ارقام ایجاد نشده است. بعد از پیگیری در کمال تعجب گفتند منظور ما بازنشستگانی بوده که بچه‌دار شوند یا ازدواج کنند.یعنی مسئولان توقع دارند بازنشستگان بچه‌دار شوند در سنی که خودشان به مراقبت نیاز دارند و تنها در این صورت حق عائله‌مندی و اولاد را اضافه کنند. نگویند چیزی اضافه می‌شود یا اصلا بگویند پول نداریم که چیزی اضافه کنیم بهتر است تا اینکه بگویند به بازنشستگانی که ازدواج کنند و بچه‌دار شوند چنین مزایایی می‌دهیم!
دلسوخته از تهران

نانوایی‌های کمالشهر بسیار شلوغند

شهر کمالشهر که جمعیت آن به‌خاطر سیل مهاجران در حال انفجاراست با تغییراتی که اخیرا در مقوله آرد و نان ایجاد شده با کمبود نانوایی مواجه شده و اغلب نانوایی‌های آن بسیار شلوغ است. یک مجموعه نانوایی بربری و لواش در خیابان ولی‌عصر شمالی کرج نزدیک بانک ملی وجود دارد که بسیار شلوغ شده و بیشتر شبیه صف نانوایی در سال‌هایی است که جنگ بود و کمالشهر که آن زمان کمال‌آباد بود یک یا دو نانوایی داشت. تبعات این صف‌های طولانی خوب نیست و مسئولان باید فکری برای حل این مشکلات بکنند.
عرب سرخی از کمالشهر کرج 

طرح‌های تشویقی دوچرخه‌سواران کارت بلیت مترو باشد
مدیریت شهری و مدیریت متروی تهران جهت تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه این وسیله نقلیه پاک و ارزان، باید سعی کنند با طرح‌های تشویقی مانند اهدای کارت رایگان مترو به‌صورت مدت‌دار به دوچرخه‌سواران، عملا مردم را به استفاده بیشتر و بهتر از دوچرخه تشویق کنند.
دوچرخه‌سوار همیشگی مترو از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید