• یکشنبه 7 مرداد 1403
  • الأحَد 21 محرم 1446
  • 2024 Jul 28
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160236
+
-

یک سهمیه و 3تیم

بارسا برای آبرو و سهمیه سوپرجام بازی می‌کند

امشب یک بازی حساس دیگر هم در لالیگا برگزار می‌شود. جنگ بر سر نایب‌قهرمانی و راهیابی به سوپرجام اسپانیا در فصل آینده بین بارسلونا، سه‌ویا و اتلتیکو ادامه دارد. بارسا بازی قبلی را باز هم با یک‌گل دیرهنگام و در وقت‌های اضافه برد (پیروزی 2 بر یک مقابل بتیس) اما هواداران و ژاوی از بازی و بازیکنان اصلا راضی نبودند. ژاوی در دیدار با بتیس به‌شدت از دنی آلوز، فران تورس، دی‌یونگ و دمبله عصبانی بود. ژاوی به ادعای روزنامه‌های کاتالونیا می‌خواهد در فصل آینده 7پست را تقویت کند. او از زمانی که به تیم آمده 4‌بازیکن جدید به خدمت گرفته. برای فصل آینده شنیده می‌شود بازیکنانی نظیر لواندوفسکی، برناردو سیلوا، مارکوس آلونسو، ژائو فلیکس، ژسوس، مانه و چند بازیکن دیگر مدنظر بارسلونا و ژاوی قرار دارند. این جدا از کریستنسن و فرانک کسیه است که جذب آنها قطعی شده و آسپلیکوئتا که به بارسا نزدیک است.
  کاتالون‌ها امشب با حریفی بازی دارند که در بازی‌های اخیر روبه‌روی آنها به مشکل خورده‌اند؛ سلتاویگو. بارسلونا در 3‌بازی اخیر در مقابل سلتاویگو پیروز نشده؛ 2‌تساوی و یک‌باخت.
   آخرین دیدار بارسلونا و سلتاویگو در فصل پیش، آخرین بازی لیونل مسی برای بارسلونا بود که با نتیجه 2بر یک به سود سلتاویگو تمام شد. تک‌گل بارسلونا را مسی به ثمر رساند.
   این هفته خبر خوش برای بارسا بازگشت فاتی بود. او برای گلزنی به کمتر از 2‌دقیقه زمان نیاز داشت. میانگین گلزنی مهاجمان بارسلونا در این فصل؛ فاتی یک‌گل در هر 80‌دقیقه، اوبامیانگ یک‌گل در هر 119‌دقیقه، لوک دی‌یونگ هر 130‌دقیقه یک‌گل، ممفیس هر 195‌دقیقه یک‌گل و فران تورس یک‌گل در هر 264‌دقیقه.
   بارسلونا تیمی است که بعد از دقیقه 90این فصل بیشترین برد در لالیگا را کسب کرده است؛ بارسلونا (8‌)، رئال‌مادرید (6)، گرانادا (6)، لوانته (5) و اتلتیکو‌مادرید (5).
  بارسا همچنین رکورد بیشترین تعداد گلزنی از روی ضربات سر را با 15گل بین همه تیم‌های 5 لیگ بزرگ اروپایی این فصل در اختیار دارد. این یعنی بارسا تیمی است که تا دقیقه پایانی برای گل می‌جنگد و تکیه زیادی به ضربه‌های ایستگاهی و سانتر دارد.
  ‌تر اشتگن برای این بازی آماده شده اما بوسکتس محروم است و جای خود را به ریکی پوچ می‌دهد.
  عثمان دمبله در بازی با بتیس به صدمین بازی خود برای بارسلونا در لیگ اسپانیا رسید؛ 67‌پیروزی و 19‌گل.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید