• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159561
+
-

عدد خبر/3 شهرستان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از اجرای ۳۰طرح هادی روستایی و ساخت ۱۵۰واحد مسکن محرومان در شهرستان‌های بافت، رابُر و اُرزوئیه خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر نیکزاد گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰واحدمسکن محرومان در هر شهرستان برای ۵۰خانوار و در مجموع برای ۱۵۰خانوار آغاز شد. به‌گفته وی، همچنین زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن تا 2ماه آینده تامین می‌شود.

۵۴۹   نفر
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان‌رضوی گفت: ۵۴۹نفر از زندانیان زندان‌های این استان در قالب ۱۸دوره طرح نذر هشتم به نیت امام رضا(ع) و با همراهی خیران در 2سال گذشته آزاد شدند. به گزارش ایرنا، سعید سرباز جانفدا افزود: در قالب  یک تفاهمنامه ‌این زندانیان بعد از آزادی تحت پوشش حمایت‌های معنوی و فرهنگی و اجتماعی قرار می‌گیرند.

۱۷۳  میلیون
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت خراسان‌شمالی گفت: ‌ تجار استان سال گذشته بیش از ۱۷۳میلیون دلار کالا صادر کردند. به گزارش ایرنا، مهرداد داوودزاده میزان صادرات از گمرک استان‌سال گذشته را ۶۸میلیون دلار اعلام کرد و گفت: این کالاها به افغانستان، عراق، ترکمنستان، ازبکستان، آلمان، هند، ترکیه، اوکراین، پاکستان، لهستان، سوریه، روسیه، کویت، اتریش، عمان، اندونزی، امارات متحده عربی و کانادا صادر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید