• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 7 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159346
+
-

ملاقات در ملکوت

معرفی کتاب
ملاقات در ملکوت

«ملاقات در ملکوت» کتابی خواندنی به قلم مهدی گودرزی است که عاشقانه‌های یک مادر را روایت می‌کند. مادر شهید احمد محمد مشلب؛ بانویی از کشور لبنان. شهید احمد در یک خانواده اصیل و ثروتمند لبنانی به دنیا آمد. چهره زیبا و جذابی داشت. علاوه بر آن، خلق نیکو و فطرت پاکش باعث شده بود مورد احترام دوست و آشنا باشد. احمد با توجه به همه ثروت و دارایی خانوادگی، هیچ چشمداشتی به آنها نداشته و با راه‌اندازی یک فروشگاه مواد غذایی سعی کرد روی پای خود بایستد و از کار در آنجا کسب درآمد کند. او از دانش‌آموزان نخبه‌ای بود که توانست رتبه 7رشته تکنولوژی اطلاعات دانشگاه لبنان را از آن خود کند.
احمد، ارادت زیادی به ائمه اطهار(ع) داشت و یکی از آرزوهایش این بود که به زیارت امام‌رضا(ع) برود که البته توفیق آن نصیبش شد و بعد از این سفر نام جهادی «غریب طوس» را برای خود انتخاب کرد و به عشق حضرت زینب(س) راهی سوریه شد.
او در 10اسفند سال‌1394به شهادت رسید. داستان زندگی شهید احمد آن‌قدر جذاب است که مخاطب را ترغیب می‌کند تا پایان ماجرا کتاب را زمین نگذارد. اگر می‌خواهید بدانید چطور این جوان زیبا‌رو با همه ثروت و مکنت جهاد را انتخاب کرد سری به انتشارات تقدیر زده و کتاب را تهیه کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
ملاقات در ملکوت