• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 158922
+
-

آغاز ویرایش اطلاعات نهضت ملی مسکن

آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن که در جریان ثبت‌نام مسکن دولتی، شهر مورد تقاضا یا اطلاعات خود و اعضای خانوار را اشتباه درج کرده‌اند، از امروز به‌مدت یک‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثمن موارد اشتباه را ویرایش کنند.
به گزارش همشهری، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت‌نام، اشتباه درج کرده‌اند، می‌توانند از روز پنجشنبه اول اردیبهشت به‌مدت یک‌ماه با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین در این اطلاعیه تأکید شده است که متقاضیان پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن مورخ ۲۰دی۱۴۰۰ که در سامانه ثمن نیز درج شده، توجه کنند. در این اطلاعیه، ضمن تشریح شرایط متقاضیان جهت مشارکت در پروژه‌های نهضت ملی مسکن، شهرهای قابل انتخاب برای متقاضیان مسکن دولتی در هر شهر مشخص شده است. 
البته طبق قواعدی که پیش ‌از این نیز وزارت راه و شهرسازی در مورد تقاضای مشارکت در احداث مسکن دولتی اعلام کرده بود، در صورت عدم‌امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست متقاضی، تأمین زمین برای او در نزدیک‌ترین شهر ممکن به شهر محل درخواست اولیه انجام می‌شود. نکته دیگر اینکه، بعد از نهایی شدن ویرایش ثبت‌نام و پالایش اطلاعات متقاضی، او باید برای احراز شرط سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا به ادارات راه و شهرسازی شهرستان و بنیاد مسکن مراجعه کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید