• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 29 فروردین 1401
کد مطلب : 158581
+
-

با مردم/وضعیت بغرنج اتوبوس‌ها در خط تجریش -راه‌آهن

حجم انبوه مسافران به‌خصوص بعد از حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها و لغو دورکاری‌ها و نیز تعداد ناکافی اتوبوس‌های خط تجریش- راه‌آهن وضعیت بدی برای این خط رقم زده است. اتوبوس‌ها بسیار دیر به دیر به ایستگاه‌ها می‌رسند و زمانی هم که می‌رسند تا آخرین نفری که جا داشته مسافر سوار کرده‌اند در نتیجه گاهی برای سوار شدن 5اتوبوس می‌روند و باز هم مسافران جا نمی‌شوند. رانندگان می‌گویند بیش از نیمی از اتوبوس‌ها از رده خارج یا خراب شده‌اند و تعداد اتوبوس‌ها کم است. وقتی از پر کردن مسافران می‌گوییم عصبانی می‌شوند و می‌گویند بروید به اتوبوسرانی بگویید. واقعا مردم چه باید بکنند؟
مسافر ایستگاه پله اول 

کارمندان ثبت اسناد انزلی پشت میزهای خود نیستند
در اداره ثبت اسناد انزلی از ۱۰ کارمند بعضی اوقات ۲ نفر پشت میزهای خود هستند و ساعت کار مفید در این اداره به خداوندی خدا به ۲۰ دقیقه هم نمی‌رسد. تقاضای رسیدگی دارم.
رحیمی از انزلی

بیمه کارگران فصلی چه شد
کارگران فصلی و روزمزدی به‌رغم توانمندی‌های قابل تحسینی که دارند از توجه  و رسیدگی به امورمعیشت و آینده آنها غفلت می‌شود درحالی‌که چنین افرادی در هر کشوری باشند به‌عنوان تکنیسین‌های توانمند از آنها بهترین استفاده می‌شود و بهترین خدمات را هم ارائه می‌دهند درحالی‌که در اینجا هر مسئولی می‌آید وعده بیمه شدن و ساماندهی آنها را می‌دهد و وعده‌اش را به مسئولان بعدی می‌سپارد و می‌رود.
عسکرآبادی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید