• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 29 فروردین 1401
کد مطلب : 158580
+
-

پیامک/بلوار هوشیار حصارک در خاموشی مطلق

بلوار هوشیار که از اوایل حصارک کرج حاشیه اتوبان آغاز و وسط 45متری گلشهر به پایان می‌رسد در تاریکی مطلق است به‌خصوص حدفاصل اتوبان تا میدان امامزاده محمد(ع) حتی تیر برق هم ندارد که در شرایط کنونی باعث ناامنی آن مسیر می‌شود.
استادی از حصارک کرج 

معطلی در خط 292اتوبوسرانی به یک ساعت و نیم می‌رسد
از خدماتی که مسئولان شهری در گوشه و کنار شهر ارائه می‌کنند سپاسگزاریم ولی خدمات زیباسازی یا رنگ‌آمیزی و... وقتی به چشم شهروندان می‌آید و به دلشان می‌نشیند که مشکلات بخش‌های ضروری برطرف شده باشد. مدت‌هاست خط 292اتوبوسرانی در مسیر کلانتری به انقلاب دچار مشکل است و معطلی برای سوار شدن به اتوبوس در این خط به یک‌ساعت و نیم هم می‌رسد. بارها با 1888تماس گرفته و شرح مشکل داده‌ایم ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و مشکل همچنان به قوت خود باقی است. عنوان می‌کنند تعداد اتوبوس‌ها کم است ولی حتی اگر هواپیما و جت هم بیاید و مدیریت درستی نباشد مشکلی حل نخواهد شد. لطفا به داد مردم برسید.
حسینی از یوسف‌آباد

افزایش حقوق تناسبی با هزینه‌ها ندارد
درست است که طبق قانون حقوق و دریافتی بازنشستگان افزایش پیدا کرده است اما هزینه‌ها به‌قدری سرسام‌آور است که اگر چند برابر هم به حقوق‌ها اضافه می‌شد باز هم جوابگو و کارساز نبود. به‌عنوان نمونه من تا سال گذشته برای حق بیمه 900هزار تومان پرداخت می‌کردم اما امسال تعرفه جدید یک میلیون و چهارصد هزار تومان است! دولت همزمان با افزایش حقوق باید بر نرخ تعرفه بیمه‌ها و همچنین سایر موارد نظارت داشته باشد.
موسوی پیشوای ورامین
 

این خبر را به اشتراک بگذارید