• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 29 فروردین 1401
کد مطلب : 158579
+
-

پیام/سگ‌های ولگرد آرامش را از نجم‌آباد نظرآباد گرفته‌اند

تعداد سگ‌های ولگرد در نجم‌آباد نظرآباد شاید از جمعیت ساکنان این شهر بیشتر باشد. بارها دیده شده که سگ‌ها به زنان و کودکان حمله کرده‌اند و منجر به آسیب و وحشت آنها شده‌اند. از مسئولان شهرداری نظرآباد تقاضا داریم به این وضع رسیدگی کنند تا آرامش به نجم‌آباد بازگردد.
راستکار از نظرآباد کرج 

تنها خدمت کارت منزلت اتوبوس نیم‌بها و چند جای معمولی
بعد از ماه‌ها انتظار و سختگیری بسیار در دریافت مدارک متنوع و کامل، به بازنشستگان اصفهانی که منتظر کارت منزلت شهرداری اصفهان بودند کارت منزلت دادند.اکنون که کارت‌ها به دستمان رسیده متوجه شدیم فقط می‌توانیم از اتوبوس شرکت واحد اصفهان آن هم به‌صورت نیم‌بها و چند مرکز غیرضروری تفریحی متعلق به شهرداری آن هم با تخفیف جزئی استفاده کنیم. توقع این بود مطابق وعده‌هایی که داده بودند در این کارت‌ها استفاده از راه‌آهن شهری مترو، ‌سینماها، تفرجگاه‌ها، ‌استخرها و چند خدمت دیگر بتوان استفاده کرد که چنین نیست.
محمود از اصفهان

بیمه «آتیه‌سازان حافظ» به تعهداتش عمل نمی‌کند
چند‌ماه قبل عمل قرنیه چشم انجام داده‌ام و دقیقا مطابق با ضوابط بیمه درمانی‌ام که آتیه‌سازان حافظ است عمل کرده‌ام.با اینکه من هر‌ماه و به‌طور مرتب حق بیمه‌ام را پرداخت و تمامی مدارک بیمارستانی‌ام هم کامل و بدون نقص است اما تاکنون مبلغی برای من واریز نشده و این شرکت در عمل به تعهداتش همچنان خلف وعده می‌کند.
رنجبر از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید