• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 29 فروردین 1401
کد مطلب : 158526
+
-

پیش‌بازی/عواقب رسوایی نوکمپ

بارسلونا در حالی امشب به مصاف تیم کادیس می‌رود که هنوز طعم تلخ شکست خانگی مقابل اینتراخت و رسوایی فروش بلیت به هواداران این تیم از سوی هواداران خودی در بازار سیاه از بین نرفته. رابطه بارسلونا با یوفا به‌خاطر چفرین اصلا خوب نیست، محاکمه و جریمه سختی به‌دلیل رسوایی بلیت‌ها در اسپاتیفای‌کمپ یا همان ورزشگاه نوکمپ در انتظار بارساست. گویا مقصر تنها اعضای رسمی باشگاه که بلیت‌ها را در اختیار داشتند نبوده‌اند و سایت باشگاه هم اقدام به فروش بلیت به خارجی‌ها کرده بود. یک‌هوادار آلمانی می‌گوید: «من ۱۵‌تا بلیت از سایت رسمی باشگاه خریدم، هر بلیت حدود 90 تا 160یورو برای من هزینه داشت. برای اینکه مطمئن شوم هر بار ۲‌تا بلیت می‌خریدم و بعد از ساعاتی دوباره بلیت‌های دیگری می‌خریدم.» باشگاه بارسلونا IP آلمان را ممنوع کرده بود اما آلمانی‌ها از طریق VPN به سرورهای آمریکا وصل می‌شدند و از این طریق خرید می‌کردند.
حالا نوکمپ دیگر به ترسناکی سابق نیست. بارسلونا این فصل ۶‌بازی در این ورزشگاه انجام داده که فقط یک‌بازی را مقابل دینامو کی‌یف برده، با تک‌گل پیکه. در 2‌بازی مقابل بایرن با نتیجه 3 بر صفر و مقابل فرانکفورت با نتیجه 3 بر 2شکست خورده و 3‌بار هم با بنفیکا، ناپولی و گالاتاسرای مساوی کرده؛ فقط ۴‌گل زده و ۷گل خورده در ورزشگاه خانگی.
تیم ژاوی امشب با کادیس بازی دارد. کادیس حریف ساده‌ای نیست. بارسا مقابل حریف ساده‌تری به نام لوانته نزدیک بود وا بدهد و برخلاف جریان بازی 3 بر 2 به پیروزی رسید درحالی‌که حریف یک‌پنالتی را هم از دست داده بود. در 3‌بازی آخر مقابل کادیس بارسا تنها 2‌تساوی به‌دست آورده و یک‌بار باخته. پیکه می‌تواند مقابل کادیز بازی کند، اما کادر پزشکی باشگاه نمی‌خواهد ریسک کند و پیشنهاد می‌دهد تا پیکه استراحت کند و مقابل سوسیداد به میدان برود. خبر خوش برای بارسا اینکه با دریافت کارت قرمز، داوید سیلوا بازیکن سوسیه‌داد دیدار روز پنجشنبه در مقابل بارسلونا را از دست داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید