• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 29 فروردین 1401
کد مطلب : 158475
+
-

اجرای رزمایش کمک مؤمنانه

یک‌ونیم‌میلیون بسته معیشتی به مناسبت‌ماه مبارک رمضان با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع می‌شود. سردار دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه با اعلام این خبر گفت:«مردم کمک‌کننده اصلی این موضوع هستند اما ستاد فرمان اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی و کمیته امداد در این راه نقش اساسی داشتند و مجموعه سپاه نیز مسئول بسته‌بندی و پخش این کمک‌هاست. ما در همه ماه‌ها میهمان خداوند هستیم و غیراز این نیست، اما این‌ماه یک میهمانی ویژه است و مردم در این‌ماه رغبت بیشتری به کمک به نیازمندان حس می‌کنند».
جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد:«به برکت امام راحل و انقلاب اسلامی، اسلام در این سرزمین مقدس نمادی پیدا کرد و امروز انقلاب اسلامی همه دنیا را تحت‌تأثیر قرار داده است. قدرت جبهه کفر نیز قبل و بعد انقلاب قابل‌مقایسه نیست؛ هر چه سال‌ها از پیروزی انقلاب گذشت به قدرت انقلاب افزوده و از قدرت جبهه کفر کم شد».
وی افزود: «پس از دلاوری‌های دهه ۶۰ کسی جرأت نکرد به مرکز انقلاب اسلامی چپ نگاه کند و یک تیر به‌عنوان جنگ به طرف ایران بزند؛ این به جهت عظمت و قدرت انقلاب اسلامی و دلدادگی مردم به این انقلاب است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید