• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 9 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129486
+
-

کمک‌های مؤمنانه در دست نیازمندان

همدلی
کمک‌های مؤمنانه در دست نیازمندان

پیروز حناچی در مراسم اختتامیه اهدای کمک‌های مومنانه برای نیازمندان گفت، شهرداری تهران شرایطی فراهم می‌کند تا کمک‌های مومنانه مردم تجمیع شده و به‌دست نیازمندان واقعی برسد.
به گزارش همشهری، کرونا همه ‌‌چیز را تحت‌الشعاع قرار داده است و تعداد زیادی از شهروندان به لحاظ اقتصادی در مضیقه هستند و در تهیه مایحتاج زندگی و معیشت دچار مشکل شده‌اند. مدیریت شهرداری با توجه به اینکه نهاد خدماتی و اجتماعی است، در چنین شرایطی براساس حس مسئولیت اجتماعی کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار داده است و با تشکیل ستاد خادم‌المنتظر تلاش می‌کند تا بسته‌های حمایتی به‌دست خانواده‌های بی‌بضاعت برسد. پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم اختتامیه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه گفت: «بخش کمی از پشتیبانی شهرداری از نوع اقلام و اجناس است ولی شرایطی فراهم می‌کنیم که این حرکت مردمی به راه خود ادامه داده و ابعاد دیگری پیدا کند. مثلا با توجه به شروع موج چهارم کرونا باید بتوانیم در کانون‌های تجمع مانند مترو و اتوبوس تست سریع و توزیع ماسک حتی به‌ صورت رایگان انجام دهیم و با رصد‌ کردن موضوع و کمک به شهروندان، فشار را از بخش درمان کم کنیم.»
حناچی با بیان اینکه توزیع ارزاق کار پسندیده‌ای است که شرایط ‌ماه رمضان اهمیت آن را دو چندان کرده است، گفت: «باید به فقرا و نیازمندان کمک کنیم و دعای‌ ماه مبارک رمضان مانند نقشه راهی است که خدا به ما داده است. از کارمندان هم کمک خواسته شد که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته و کمک کردند. این پتانسیل برای جذب ظرفیت میلیونی هم وجود دارد تا کمک کنند این ارزاق به اهلش برسد و باید تلاش کنیم اقلام به‌صورت عادلانه در اختیار نیازمندان قرار گیرد.»  
 

این خبر را به اشتراک بگذارید