• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 28 فروردین 1401
کد مطلب : 158361
+
-

خبرهای کوتاه/منظور از نقش «عبد» گفت


حسام منظور، بازیگر نقش عبد در سریال «نجلا» در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره چگونگی ایفای این نقش گفت: «من برای بازی در نقش عبد به پیشنهادهای کاری دیگر، نه گفتم برای اینکه عمیقاً معتقد بودم این نقشی است که من باید بازی کنم. در طول کار نمی‌توانم از فکر و خیالات نقش بیرون بیایم. مهم‌ترین چالشی که داشتم این بود که اجازه ندهم فشارهای روحی که به صورت مداوم روی شخصیت عبد وارد می‌شد، بر من اثر بگذارد وگرنه دیوانه می‌شدم! وقتی در آبادان بودیم ساعت‌ها در اتاق هتل راه می‌رفتم و سعی می‌کردم به چیزهای خوب فکر کنم ولی به ناگاه دوباره سراغم می‌آمد. یادم هست یک بار بعد از اجرای یک صحنه آنقدر عصبانی بودم که در سوپرمارکت با شخصی گلاویز شدم! که البته بلافاصله از او عذرخواهی کردم. به هر حال اینها تنش‌هایی هستند که اکثر بازیگران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و باید با آن کنار بیایند. خوشبختانه همه ما یاد گرفته‌ایم چگونه این تنش‌ها را فراموش کنیم و به زندگی عادی برگردیم.»  

دست تنها ساخته می‌شود 

شوراهای صدور پروانه ساخت سینمایی و غیرسینمایی، در جلسه اخیر خود با ساخت 3 فیلمنامه سینمایی و یک فیلمنامه غیرسینمایی موافقت کردند. به گزارش همشهری، فیلمنامه‌های «عشق جامگان» به تهیه‌کنندگی محمد متوسلانی، کارگردانی رضا چوبینه و نویسندگی علی رویین‌تن، «مسخ نرگس» به تهیه‌کنندگی سعید شرفی‌کیا و موسسه تبیان، کارگردانی و نویسندگی حامد علیزاده و «دست تنها» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی امیرحسین ثقفی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند. همچنین در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت فیلمنامه «اسرار ایران» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حامد غنی موافقت شد.

آغاز پخش سریال بانوی اول

پخش سریال «بانوی اول»  از امروز 17 آوریل(28) فروردین  آغاز می شود. به گزارش هالیوود ریپورتر،   ویولا دیویس، گیلیان اندرسون و میشل فایفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند . این قسمت  در سالن نمایش «دی جی ای» در وست هالیوود برای اولین بار به نمایش در خواهد آمد. خالق سریال«بانوی اول» آرون کولی است و سوزان بیر کارگردانی این سریال را عهده دار است. ویولا دیویس در «بانوی اول» در نقش میشله اوباما، میشل فایفر در نقش بتی فورد، همسر جرالد فورد رئیس جمهور اسبق آمریکا وگیلیان اندرسون در نقش الئانور روزولت همسر فرانکلین دلانو روزولت از روسای جمهور اسبق آمریکا بازی می‌کنند. در این سریال داستان حضور این سه زن در کاخ سفید در مقام بانوی اول آمریکا در قالب روایتی در هم تنیده بیان می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید