• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 27 فروردین 1401
کد مطلب : 158340
+
-

با مردم/پل عابر پیاده جاده خاوران تبدیل به پل وحشت شده است

پل عابر پیاده ورودی شهرک صنعتی خاوران واقع در کیلومتر15 جاده امام رضا(ع) که درست در ورودی 4سایت صنعتی فناوران، نوآوران و درودگران و چوبفروشان قرار دارد به‌دلیل سرقت تمامی نرده‌های پله‌های پل تبدیل به پل وحشت شده است. روزانه تعداد زیادی کارمند،کارگر و کاسب از این پل تردد می‌کنند که یک لحظه غفلت می‌تواند برای آنها خطر مرگ به‌دنبال داشته باشد. برای چندمین‌بار از مسئولان تقاضا داریم نسبت به ایمن‌سازی‌ این پل عابر خطرناک اقدام فوری کنند.
رضا سلیمی از تهران 

مسئولان،شعار سال را جدی بگیرند، کلی گره‌گشایی می‌شود
اگر مسئولان در هر سال تنها درصدد اجرای شعار و چشم‌انداز آن سال باشند که همه‌ساله توسط رهبر فرزانه انقلاب تبیین می‌شود دیگر لزومی به اعمال برخی سیاست‌های سختگیرانه، قضایی، اقتصادی و... نیست. چنانچه توجه کافی به شعار امسال صورت گیرد بی‌شک کسب‌وکارها رونق می‌گیرد و بخش عمده‌ای از مشکلات کم می‌شود.
مقدم از ابهر زنجان 

بازیافت زباله‌ها می‌تواند درآمد یک کلانشهر را پوشش دهد
متأسفانه فرهنگ تفکیک زباله از مبدا هنوز برای ما جا نیفتاده است، درحالی‌که اگر این کار همگانی شود و یا نهادی به‌طور جدی پس از دریافت زباله‌های شهروندان، اقدام به جدا‌سازی‌ آنها از هم کند نه‌تنها با بازیافت، محصولات جدید تولید می‌شود و آسیب به محیط‌زیست به حداقل می‌رسد بلکه با فروش آن به بسیاری از کشورها مثل آلمان و سوئد‌ که خریدار زباله‌های دیگر کشورها و بازیافت آن هستند می‌توانیم ارز قابل توجهی را وارد کشور کنیم.
کلانتری از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید