• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 23 فروردین 1401
کد مطلب : 157922
+
-

بازارها/ افزایش قیمت سیمان صحت ندارد

در پی انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت سیمان، آهن  و میلگرد، دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان این موضوع را رد کرد. عبدالرضا شیخان با اشاره به اینکه تمام معاملات در بورس کالا صورت می‌گیرد و در روزهای اخیر اثر و گزارشی از افزایش قیمت‌ها دیده نشده، تأکید کرد سیمان همچنان با قیمت پایه عرضه می‌شود.

  عرضه گسترده و کاهش قیمت گوجه 
رئیس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه کمبودی در تامین گوجه فرنگی مورد نیاز نداریم، از عرضه گسترده و کاهش قیمت آن در روزهای آینده خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی برحسب درجه‌بندی بین ۹ تا ۱۷ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران به فروش می‌رسد. به‌گفته اسدالله کارگر آنچه اکنون در بازار با قیمت‌های ۹ تا ۱۲ هزار تومان به‌دست مردم می‌رسد، گوجه فرنگی بوته‌رس درجه 2و 3 است.

  توزیع خرمای مضافتی تنظیم بازار 
سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: محصول خرما در جعبه‌های ۶۵۰ تا ۸۰۰ گرمی با قیمت ۳۱ تا ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود. به‌گفته عباسعلی ارفع، محصول خرما در جعبه‌های ۶۵۰ گرمی با قیمت ۳۱ هزار تومان، جعبه ۷۰۰ گرمی با قیمت ۳۵ هزار تومان و جعبه ۸۰۰ گرمی با قیمت ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

  کمبود خرما نداریم
رئیس انجمن ملی خرمای ایران از تولید یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن خرما در سال گذشته خبر داد. محسن رشیدفرخی گفت: تولیدات کمی بالاتر از حد متوسط است و در وضع خوبی قرار داریم. برای ماه رمضان هم هیچ کمبودی در خرما نداریم و در سردخانه‌ها به میزان کافی وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید