• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 22 فروردین 1401
کد مطلب : 157782
+
-

چهره‌ها/سیدرضا فاطمی‌امین/وزیر صنعت


وزارت صنعت مقابله با کالاهای قاچاق، بی‌کیفیت و تقلبی در بخش لوازم یدکی را با جدیت در دستور کار قرار داده است. اگر چند برخورد با فروشندگان متخلف انجام شود این احساس را ایجاد می‌کند که قرار است اقدامی در زمینه مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو انجام شود و تولید‌کنندگان هم باید در این طرح مشارکت فعال داشته باشند.

علیرضا جعفری / مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید 

دوره بازپرداخت اقساط وام نهضت ملی مسکن، 5ساله است که قسط ماهانه وام 350 تا 450میلیون تومانی بین 10 تا 15میلیون تومان است. تعیین این مبالغ برای این است که بتوانیم زیست سکونتی مطلوبی برای متقاضیان بسازیم و هم اینکه به امکانات زیست اجتماعی آنها توجه کنیم.

جواد اوجی /  وزیر نفت 

 اجرای طرح ساخت پتروپالایشگاه ۳۰۰هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی با هدف جلوگیری از وقوع بحران کمبود بنزین در آینده‌ نزدیک و در عین حال ایجاد ارزش‌افزوده از فروردین‌ماه امسال آغاز می‌شود. پتروپالایشگاه ۳۰۰هزار بشکه‌ای شهیدسلیمانی نخستین پتروپالاشگاه تجمیع‌شده در کشور است.

عباس تابش / معاون وزیر صنعت

از اول اردیبهشت‌ماه، همه واحدها باید قیمت تولیدکننده و مصرف‌کننده را درج کنند. برای حمایت از تولید و اجرای کامل طرح درج قیمت، هر کالایی که به‌علت درج قیمت تولید و مصرف‌کننده به فروش نرسد به‌شرط داشتن اسناد، خریداری خواهیم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید