• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 21 فروردین 1401
کد مطلب : 157690
+
-

پیام/ویزیت 6هزار تومان نوبت‌گیری 20هزار تومن

بیماران برای ویزیت پزشک متخصص در بیمارستانی تنها 6هزار تومان با بیمه سلامت می‌پردازند اما نوبت گرفتن فقط اینترنتی است و مردم برای گرفتن نوبت اینترنتی 20هزار تومان به کافی‌نت می‌پردازند که بتوانند نوبت بگیرند! این چگونه روندی است؟
صیامی از تهران

امکانات رفاهی شهرک چهارباغ قائمشهر ناکافی است
شهرک «چهار باغ» با وجود 20هزار سکنه، از امکانات رفاهی محدودی برخوردار است. در این شهرک نه روشنایی کافی وجود دارد نه فضای سبز و مکان مناسب بازی بچه‌ها و نه یک درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی! درحالی‌که این موارد، حداقل امکانات برای شهرکی با این تعداد جمعیت است. از مسئولان تقاضا داریم تا هر چه زودتر در این خصوص اقدامی بکنند.
توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

کنترل ورود بی‌رویه مهاجران افغان
پناه دادن به مهاجرین و افرادی که به هر دلیلی قادر به ادامه زندگی در کشورشان نیستند کار انسانی و درستی است، ولی نباید بدون قاعده درست و اصولی انجام شود. هم‌اکنون مشکلات گرانی، مسکن، آلودگی هوا و تجمع بیش از حد جمعیت در کلانشهرها، برای خود ما طاقت‌فرساست و با ورود این حجم از مهاجرین افغان این مشکلات به‌مراتب بیشتر هم خواهد شد. حالا اینکه مهاجرین چه بیماری‌هایی را با خود وارد کشور می‌کنند هم مزید بر علت و مشکل دیگری است. بهتر است مسئولان در ابتدا زیرساخت‌ها و امکانات کشور را بسنجند و طبق آن به پناهجویان اجازه ورود و زندگی به کشور را دهند.
گلپویان از شهریار
 

این خبر را به اشتراک بگذارید