• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 20 فروردین 1401
کد مطلب : 157555
+
-

سند تخلف من‌سیتی

سند تخلف من‌سیتی

یوفا اعلام کرده هیچ سقفی برای دستمزد بازیکنان قائل نخواهد شد و باشگاه‌ها به‌شرط آنکه از 70درصد درآمد خود برای حقوق‌ها و خرید بازیکن تجاوز نکنند، می‌توانند به هر کس هر چقدر خواستند بپردازند. اما این خبر خوشحال کننده‌ای برای منچسترسیتی و مالکان اماراتی‌اش نیست. اشپیگل مدعی است منچسترسیتی با پرداخت مبالغ غیرقانونی به بازیکنان کم سن و سال، آنها را برای قرارداد بستن با سیتی متقاعد می‌کند. گفته می‌شود حامیان مالی این باشگاه در ابوظبی، تنها بخشی از پرداختی‌ها را به این مجموعه انجام داده‌اند و باقی مبالغ از سوی شیخ منصور بن زاید آل نهیان (مالک باشگاه و یکی از اعضای خاندان سلطنتی امارات متحده عربی) به شکل پنهانی تأمین شده است. سیتی همچنین متهم به این است که بخش قابل توجهی از غرامت ناشی از اخراج روبرتو مانچینی را براساس یک قرارداد ساختگی پرداخت کرده است.

سیمئونه خرافاتی 
گواردیولا گفته که تابه‌حال تیمی را ندیده که مثل اتلتیکو مادرید مقابل منچسترسیتی با سیستم 0-5-5 بازی کند. ال‌چرینگیتو نوشته سیمئونه تمام جزئیات برد مقابل منچستریونایتد را کپی کرده تا بتواند منچسترسیتی را هم با همان سیستم شکست دهد. اتلتیکومادرید برای بازی مقابل سیتی مانند دیدار مقابل یونایتد دقیقا ساعت۱۱:۳۰ مادرید را ترک کرده و با همان اتوبوس دفعه قبل به همان هتل محل اقامت مقابل یونایتد رفته است. در ضمن مارکوس یورنته برای دیدار مقابل سیتی مانند دیدار مقابل یونایتد به کنفرانس رفته و هم ساعت کنفرانس و هم ساعت تمرین هم مانند دیدار قبلی تنظیم شده است.

مربی توپ‌جمع‌کن‌ها
پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی مقابل اتلتیکومادرید و با درنظر گرفتن نقشه‌های دیگو سیمئونه، جلسه‌ای را با مسئولان آکادمی سیتی برگزار کرد تا شرح وظایف توپ جمع‌کن‌های بازی را مشخص کند. گواردیولا در این زمینه، حتی ویدئویی کوتاه را برای توپ جمع‌کن‌ها آماده کرده بود تا به آنان آموزش دهد چگونه باید در طول ۹۰دقیقه بر کارشان متمرکز شده و بلافاصله بعد از بیرون رفتن توپ، توپ جدید را در اختیار بازیکنان (چه تیم خودی و چه رقیب) قرار دهند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید