• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 20 فروردین 1401
کد مطلب : 157523
+
-

آماربازی

9.05
دروازه‌بان تیم هوادار که با درخشش مقابل پرسپولیس توانست شاگردان عنایتی را به یک امتیاز باارزش برساند، به‌عنوان بهترین بازیکن هفته برگزیده شد. مسلم حق‌شناس این هفته رکورد بیشترین مهار شوت در یک بازی از این فصل را شکست. او ۹بار شوت‌های بازیکنان پرسپولیس را مهار کرد و آنها را در گلزنی ناکام گذاشت. در هفته‌ای که بهترین بازیکنان 5بازی از 8بازی لیگ، دروازه‌بان‌ها بودند، حق‌شناس پا را از این هم فراتر گذاشت و بالاتر از سایرین به‌عنوان بهترین بازیکن هفته برگزیده شد. او با عملکرد عالی‌اش در مقابل پرسپولیس به نمره 9.05 رسید که دومین نمره برتر فصل جاری برای دروازه‌بان‌ها‌ست. این دومین‌بار در فصل جاری است که گلرِ حریفِ پرسپولیس بهترین دروازه‌بان هفته می‌شود.

8.86
بعد از مسلم حق‌شناس که با نمره 9.05 برای نخستین‌بار به تیم منتخب هفته رسید و بهترین بازیکن هفته هم شد، آرش رضاوند (فولاد)، سعید صادقی (گل‌گهر) و شهریار مغانلو (سپاهان) دیگر بازیکنان برتر هفته بودند. رضاوند که در نیم‌فصل اول هیچ گلی برای استقلال نزده بود، این هفته دبل کرد تا تعداد گل‌هایش در فولاد به عدد 3 برسد. او از متریکا نمره 8.86 را دریافت کرد. سعید صادقی این هفته 10پاس‌ کلیدی داد که آماری بی‌نظیر محسوب می‌شود. 2پاس او منجر به ثبت گل برای گل‌گهر شد و صادقی را به نخستین بازیکن این فصل تبدیل کرد که تعداد پاس‌گل‌هایش دورقمی می‌شود. مغانلو هم در ادامه روزهای خوبش در نیم‌فصل دوم، یک گل به نفت آبادان زد و چهارمین بازیکن برتر هفته بود.

7.36
ترکیب تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم از بازیکنان 8تیم مختلف تشکیل شده است. مرتضی حسین‌زاده (مدافع راست شهرخودرو)، حسن مرادی‌فر (مدافع میانی نفت مسجدسلیمان) و محمدعلی فرامرزی (مدافع چپ پیکان) به همراه گولسیانی (سپاهان) خط دفاعی 4نفره تیم منتخب را تشکیل می‌دهند. مهدی ترابی (پرسپولیس)، ثابت‌ایمانی (پیکان)، آرش رضاوند (فولاد) به همراه سعید صادقی (گل‌گهر) بهترین هافبک‌های هفته بودند و در خط حمله هم زوج استنلی کی‌روش (گل‌گهر) به همراه شهریار مغانلو (سپاهان) بهترین‌های این هفته لقب گرفتند. سپاهان، گل‌گهر و پیکان هر‌کدام 2بازیکن و سایر تیم‌ها یک بازیکن در تیم منتخب دارند. پایین‌ترین نمره لازم برای حضور در تیم این هفته 7.36بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید