• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 18 فروردین 1401
کد مطلب : 157476
+
-

پیامک/خط‌کشی‌های جاده اسلامشهر نیازمند مرمت است

خط‌کشی‌های جاده اسلامشهر (مرزبین خطوط) از بین رفته و رانندگانی که شب‌ها در این مسیر تردد می‌کنند اضطراب و دلهره دارند ضمن آنکه وضعیت آسفالت طول مسیرخیلی خراب و چاله‌دار و ترک خورده است.
غلامی از اسلامشهر

مدیریت فضای مجازی در دست دولت قرار گیرد
حمایت دولت محترم از طرح صیانت از فضای مجازی پس از رد آن در مجلس قابل تقدیر فراوان است و جا دارد دولت به تلاش در این زمینه ادامه دهد زیرا همه می‌دانند مدیریت فضای مجازی در دست افرادی قرارگرفته است که دین و ارزش‌ها را به حاشیه کشانده‌اند.
عسگری از کرمان 

اتوبوس‌های مسیر «گیشا به ولیعصر و انقلاب» بسیار تأخیر دارند
از ساکنان محله گیشا هستم که باید هر روز به واسطه شغلم به خیابان ولی‌عصر بروم. متأسفانه مدت زمان تردد اتوبوس‌های این خط و خط گیشا به انقلاب بسیار طولانی است به‌طوری که مسافران برای به موقع رسیدن به سرکارشان مجبور به استفاده از تاکسی و حتی خودروی دربست می‌شوند که فشار مالی زیادی را به قشر کارمند می‌آورد. لطفا فکری به حال این وضعیت بکنید.
گرشاسبی از گیشا 

برنامه‌های فرهنگی و نشاط اجتماعی بقاع متبرکه آغاز شوند
با توجه به بلامانع بودن مسافرت‌ها از ابتدای سال و آغاز فراگیر فعالیت‌های اجتماعی جا دارد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی و نشاط اجتماعی که در سنوات گذشته در جوارامامزادگان مطهر در سراسر کشور برگزار می‌شد ازسرگرفته شود تا این رسم و برنامه‌های سودمند که کمرنگ شده دوباره جان بگیرند.
معصومی از کاشان

این خبر را به اشتراک بگذارید