• دو شنبه 7 خرداد 1403
  • الإثْنَيْن 19 ذی القعده 1445
  • 2024 May 27
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157183
+
-

نبرد پیکسل‌ها در ردیت

کاربران ایرانی در رقابت با کشورهای دیگر دست به خلق نمادهای ایران در بوم پیکسلی شبکه اجتماعی ردیت زده‌اند

اینترنت
نبرد پیکسل‌ها در ردیت

شبکه اجتماعی ردیت این روزها بار دیگر به سرزبان‌ها افتاده و نبردی پیکسلی میان کاربران کشورهای مختلف را رقم زده است.این شبکه اجتماعی در روز اول آوریل سال ۲۰۱۷ دست به ابتکاری زد و در صفحه به کاربرانش امکان داد که با همکاری یکدیگر یک اثر خلق کنند. اعضای این وب‌سایت از آن زمان تاکنون خواستار بازگشت این پروژه بودند و امسال دوباره ساب‌ردیت r/Place به کاربران اجازه داده تا با کمک هم اثر هنری پیکسلی جدیدی بسازند.
به گزارش همشهری، r/Place یک صفحه زیر مجموعه سایت ردیت است که بوم بزرگ سفید به اندازه ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ پیکسل است. هر کاربر عضو این شبکه اجتماعی می‌تواند در هر ۵ دقیقه یک پیکسل با رنگ انتخابی خودش در این بوم قرار دهد. هیچ محدودیتی در زمینه موقعیت جای‌گذاری پیکسل‌ها وجود ندارد. با توجه به اینکه هر کاربر در هر لحظه می‌تواند در این اثر هنری مشارکت کند، خروجی به‌صورت آنی به‌روز می‌شود.  کاربران کشورهای مختلف تلاش دارند که با مشارکت میان خودشان کشورشان را در این اثر جهانی مطرح کنند.
اگرچه شمار ایرانیان فعال در پلتفرم ردیت چندان زیاد نیست، ولی کاربران با همکاری یکدیگر دست به طراحی پرچم ایران زده‌اند و چند نماد ملی مثل برج آزادی، مجسمه شیردال پرسپولیس و نقشه کشورمان را روی آن ثبت کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :