• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 15 فروردین 1401
کد مطلب : 157118
+
-

با مردم/تکلیف زمین‌های روستای اکرمیه یزد مشخص نشد

روستای اکرمیه که مرزی با شهر یزد ندارد از دهه‌30 به بعد با احداث چاهی عمیق و قطعه‌بندی زمین و فروش آنها به سمت آبادانی رفت. در زمان یادشده کسی ادعای مالکیت نداشت و افراد به قولنامه و دریافت زمین کشاورزی راضی بودند. در سال‌56 و بعد از فوت مرحوم اکرمی و رونق منطقه، اشخاصی ادعای مالکیت 600هکتار از زمین‌های روستا را کردند و از آن زمان تاکنون این موضوع دغدغه افرادی است که چه بسا برخی از آنها فوت شده‌اند. لطفا مسئولان فکری برای حل این معضل بکنند.
کریمایی از یزد

گلزار شهدای فخر ایران ساماندهی شود
گلزار شهدای فخرایران در ساوجبلاغ در فراموشی کامل نه متولی دارد، نه نگهبان و نه غسالخانه. درحالی‌که این قبرستان به جهت تاریخی و دفن کارگرانی که در شرکت فخر ایران کار می‌کردند و نیز شهدای گرانقدر خفته در آن حائز اهمیت است. البته مدتی است متوفایی در این قبرستان دفن نمی‌شود ولی جا دارد نسبت به تامین شرایط برای بازدید خانواده‌های متوفیان قدیمی و نیز حفظ و نگهداری این قبرستان خاص اقدام شود.
حیدری از هشتگرد

بیمه‌های تکمیلی، هزینه‌های درمان را نصفه و نیمه می‌دهند
بیمه‌های تکمیلی هزینه‌های درمان را یا با تأخیر می‌پردازند، یا ناقص یا اصلا نمی‌پردازند. این در حالی است که بیمه‌ها پول‌های بیمه را قبلا گرفته‌اند و بعد کد بیمه داده‌اند. اگر در مواقع بیماری هزینه‌های بیمار را نپردازند چه زمانی قرار است از بیمار حمایت کنند؟
افشار از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید