• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 15 فروردین 1401
کد مطلب : 157112
+
-

دستگیری تولید‌کننده کلیپ‌های کودک‌آزاری

معاون اجتماعی پلیس فتا از دستگیری مرد کودک‌آزاری خبر داد که پیش از این هم دو مرتبه به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های کودک‌آزاری دستگیر شده بود. به‌گزارش همشهری، سرهنگ رامین پاشایی گفت: به‌دنبال شکایت کاربران فضای مجازی مبنی بر انتشار تصاویر مربوط به کودک‌آزاری در شبکه‌های اجتماعی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل انتشار این کلیپ‌ها آغاز شد.
وی ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی، مخفیگاه متهم در شهر تهران شناسایی و او دستگیر شد و در ادامه مشخص شد که وی پیش از این نیز 2مرتبه اقدام به تهیه و انتشار تصاویر نامربوط با موضوع تحقیر، تمسخر و کودک‌آزاری کرده بود و هر بار پس از دستگیری و ارجاع به مقام قضایی و اظهار ندامت، آزاد شده و متأسفانه مجددا نسبت به این عمل ناشایست اقدام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک‌آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به‌نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد. این مقام مسئول به هموطنان توصیه کرد: بارعایت هنجار‌ها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتوا‌های خود را پالایش کرده و چنانچه درگذشته هم‌چنین محتوایی منتشر کرده‌اند حذف کنند و در تأیید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را داشته باشند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید