• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 22 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15702
+
-

پلیس استرالیا در برابر معمای قتل خانواده 7نفره

خارجی
پلیس استرالیا در برابر معمای قتل خانواده 7نفره

پیدا شدن اجساد 7عضو خانواده‌ای در استرالیا که به ضرب گلوله کشته شده‌اند پلیس را در برابر معمایی مرموز قرار داده است. گفته می‌شود این تیراندازی مرگبارترین تیراندازی استرالیا در 22سال گذشته بوده است.

به گزارش همشهری، صبح دیروز به وقت محلی مأموران پلیس استرالیا در جریان جنایت هولناکی در خانه‌ای بزرگ در یکی از روستاهای شهر توریستی مارگرت‌ریور در جنوب غرب این کشور قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. اجساد بی‌جان 7عضو یک خانواده ازجمله 4کودک و 3بزرگسال درحالی‌که به ضرب گلوله کشته شده بودند در این خانه پیدا شد. این در حالی بود که مأموران 2اسلحه نیز که به‌نظر می‌رسید از آنها در این جنایت استفاده شده است کشف کردند. قربانیان 4کودک به همراه مادر، پدربزرگ و مادربزرگ‌شان بودند که در این خانه زندگی می‌کردند. پلیس استرالیا هنوز جزئیاتی درباره نحوه اطلاع از جنایت منتشر نکرده اما اعلام کرده که هیچ مسئله‌ امنیتی وجود ندارد و احتمالا مظنونی در کار نیست. این اعلام پلیس فرضیه اینکه احتمالا جنایت از سوی یکی از اعضای این خانواده صورت گرفته و وی پس از قتل‌عام بقیه خودکشی کرده را قوت بخشیده است. کریس داوسون، کمیسر پلیس ایالتی استرالیا به شبکه خبری سی‌بی‌اس‌ گفته که اجساد 2نفر بزرگسال در خارج از خانه و بقیه در داخل خانه کشف شده است. به گفته او این فاجعه وحشتناک است اما هیچ نگرانی در مورد امنیت مردم وجود ندارد.
گفته می‌شود این حادثه مرگبارترین تیراندازی استرالیا در 22سال گذشته بوده و این در حالی است که مناطق روستایی به‌دلیل دسترسی آسان به سلاح گرم در معرض آسیب بیشتری از این نوع حوادث قرار دارد. در استرالیا کشاورزان مجاز به داشتن اسلحه هستند اما در اختیار داشتن سلاح اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ممنوع است.

این خبر را به اشتراک بگذارید