• دو شنبه 7 خرداد 1403
  • الإثْنَيْن 19 ذی القعده 1445
  • 2024 May 27
شنبه 22 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15701
+
-

اختصاص ۲۰۰ میلیون دلاربرای اجرای طرح‌های آبخیزداری کشور

‌مجری طرح ملی آبخیزداری کشور از اختصاص ۲۰۰میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخوان‌داری و آبخیزداری در کشور خبر داد.

‌ به گزار ش ایسنا، ناصر حیدری‌پوری که به خراسان جنوبی سفر کرده است،  در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط خراسان‌جنوبی خوشبختانه اقدامات خوبی در حوضه آبخیزداری در این استان صورت گرفته و باید شتاب بیشتری در اجرای عملیات‌های آبخیزداری انجام شود. وی با اشاره به اینکه استفاده مناسب‌تر و با شدت بیشتر از منابع اعتباری صندوق توسعه ملی برای کمک به حوضه آبخوان‌داری و آبخیزداری خراسان‌جنوبی در برنامه‌های امسال سازمان  جنگل‌ها و مراتع قرار دارد، افزود‌: اولویت‌های استان د‌ر این حوزه‌ها اعلام شده و با توجه به شاخص‌ها این اولویت‌ها باید احصاشود و تحرک بیشتری در این استان صورت گیرد. مجری طرح ملی آبخیزداری کشور با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی استان پروژه‌های خوبی در حوضه آبخوان‌داری و آبخیزداری داشته است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بر مشارکت مردم تأکید شده و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

حیدری‌پوری یادآور شد: سهمیه اعتباری استان‌ها مشخص می‌شود و بدون شک مناطق خشک و نیمه‌خشک به‌طور ویژه دیده خواهند شد که خراسان‌جنوبی جزو آنهاست.

این خبر را به اشتراک بگذارید