• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 5 اسفند 1400
کد مطلب : 154826
+
-

خواسته مردم تکمیل ایستگاه‌های مترو

 مدیران مرتبط با حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در سامانه 1888به پرسش شهروندان در حوزه حمل‌ونقل ریلی پاسخ دادند. به‌گفته مسعود درستی، مدیرعامل شرکت مترو مهم‌ترین خواسته مردم پیگیری زمان تکمیل ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط 6 و 7 بود.
 به گزارش همشهری، آخرین وضعیت عملیات اجرایی خطوط متروی شهرهای اقماری پایتخت (کارفرمای آن وزارت راه و شهرسازی است)، رفع نواقص ایستگاه‌های بهره‌برداری‌شده در دهه‌های گذشته از قبیل نصب آسانسور و پله‌برقی، زمان افتتاح ایستگاه‌های پروژه توسعه غربی خط 4(از ایستگاه ارم سبز تا چهارراه جنت‌آباد)، زمان‌بندی بهره‌برداری از ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط 6 و تسریع در روند ساخت آن ازجمله مهم‌ترین مواردی بودند که به‌صورت تلفنی در سامانه 1888از سوی مردم و در قالب مشارکت شهروندی مطرح شد.
 درستی همچنین از نارضایتی مردم درخصوص مزاحمت‌های عمرانی هم خبر داد و گفت: «برخی شهروندان از مزاحمت‌های عمرانی مانند آلودگی صوتی تجهیزات و ماشین‌آلات، تردد خودروهای سنگین، ایجاد گردوغبار و... گلایه داشتند و خواستار افتتاح هرچه سریع‌تر پروژه‌های باقی‌مانده و ساماندهی کارگاه‌های شرکت مترو بودند که این امر به مجریان خطوط مربوطه ابلاغ شد.»
تأخیر حرکت و کمبود تعداد اتوبوس‌ها، به‌روز نشدن سامانه «تهران من»، تقاضای تعمیر آسانسورهای ایستگاه‌های مترو، درخواست نصب علائم راهنمایی و تابلوهای ترافیکی، مطالبات پیمانکاران و بازنشستگان شرکت مترو، اعتراض به نرخ کرایه تاکسی‌ها و کمبود امکانات رفاهی در ایستگاه‌های تاکسی از قبیل نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی نیز از دیگر درخواست‌های مردمی بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید