• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15432
+
-

درگیری مرگبار بر سر موتورسواری

« گاز نده»؛ گفتن این جمله کافی بود که چند جوان در مشهد با 3پسر موتورسوار درگیر شوند و در این درگیری یکی از موتورسواران با ضربه قمه به قتل برسد.
به گزارش همشهری، این حادثه عصر دوشنبه در شهرک شهید باهنر مشهد رخ داد. آن روز چند جوان سر یکی از چهارراه‌ها ایستاده بودند که 3پسر که سوار یک دستگاه موتور بودند از مقابل‌شان گذشتند. سرعت موتور زیاد بود و یکی از جوان‌ها فریاد زد: «گاز نده.» 3پسر موتورسوار با شنیدن این جمله توقف کردند و به سمت مردان جوان برگشتند. طولی نکشید که متلک‌گویی آنها به همدیگر تبدیل به یک درگیری تمام عیار شد و در این میان فردی با قمه به موتورسوارها حمله کرد و ضربه‌ای به گردن یکی از آنها زد. به‌دنبال این حادثه جوان 21ساله به بیمارستان منتقل و تلاش پزشکان برای نجات جان او شروع شد تا اینکه ظهر دیروز وی بر اثر شدت جراحت جانش را از دست داد.

وقتی خبر به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس ویژه قتل مشهد رسید، وی همراه تیمی از مأموران راهی بیمارستان شد و به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی جنایت کلید خورد. تیم تحقیق با اطلاعاتی که از همراهان مقتول به‌دست آورده بود راهی محل درگیری شد و  درپی آن تعدادی از جوان‌هایی که در درگیری مرگبار حضور داشتند دستگیر شدند و تحقیقات از آنها برای شناسایی عامل اصلی جنایت ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید