• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 25 بهمن 1400
کد مطلب : 153929
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/VO3KW
+
-

آماربازی

صنعت‌نفت آبادان با پیروزی این هفته مقابل تراکتور به رکوردی رسید که در این فصل فقط تیم‌های مدعی و صدر جدولی به آن رسیده بودند. پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور، چهارمین برد متوالی برزیلی‌ها بود و هیچ تیم دیگری نتوانسته در این فصل بیشتر از 4برد متوالی به‌دست بیاورد. استقلال، پرسپولیس و مس رفسنجان 3تیمی هستند که در این فصل به 4برد متوالی رسیده بودند و هر 3تیم در بازی پنجم ناکام ماندند. نفت آبادان هم با اینکه از لحاظ بودجه و بازیکن هیچ شباهتی به آن 3تیم ندارد با علیرضا منصوریان توانسته در 4بازی اخیر به 4پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان، هوادار، ذوب‌آهن و تراکتور برسد. آبادانی‌ها هفته آینده با فجرسپاسی بازی دارند و می‌توانند نخستین تیم فصل باشند که 5بازی متوالی را می‌برند.

نفت مسجدسلیمان باز هم باخت تا در رکورد بیشترین باخت متوالی با پدیده مشهد شریک شود. تیم بحران‌زده مسجدسلیمان تا قبل از آمدن محمود فکری در 3بازی متوالی شکست خورده بود و با سرمربی جدیدش هم 2باخت متوالی مقابل پیکان و سپاهان داشته است. پیش از این در لیگ بیست‌ویکم فقط پدیده مشهد در هفته‌های دوم تا ششم به 5باخت متوالی رسیده بود و هیچ تیم دیگری به این رکورد منفی نرسیده است. پدیده بعد از آن رکورد، یک‌بار هم 4بازی متوالی را باخت اما در بازی پنجم از پیکان مساوی گرفت. این تیم در 6هفته‌ اخیر به ریتم جدیدی رسیده و به‌صورت یکی در میان می‌بازد و مساوی می‌کند! جالب اینکه 2 تیم نفت مسجدسلیمان و پدیده هفته آینده با هم روبه‌رو می‌شوند.

تیم آلومینیوم اراک دیروز مغلوب فولاد شد تا تعداد هفته‌هایی که در حسرت پیروز شدن گذرانده به 8هفته برسد. شاگردان رسول خطیبی در 9هفته ابتدایی با 5برد، 4مساوی و بدون شکست جزو صدرنشین‌ها بودند اما در 8هفته بعدی حتی یک پیروزی هم به‌دست نیاوردند و با 6مساوی و 2باخت شرایط نامناسبی داشته‌اند. باخت دیروز اراکی‌ها دومین باخت آنها در طول فصل بود و به تیم‌های تعقیب‌کننده آلومینیوم فرصت داد تا با این تیم هم‌امتیاز شوند. 8هفته نبردن، اتفاق بدی است که در این فصل فقط برای تیم‌های پدیده و فجرسپاسی رخ داده اما پیش از آلومینیوم برای هیچ‌یک از تیم‌های بالای جدول اتفاق نیفتاده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید